Sipef
TIP
Re: Sipef
Bank Degroof verlaagt koersdoel naar 57 euro Ze verwachten geen stijging van de palmolie prijs de volgende jaren
Ik hou het op socfinasia. Noteert goedkoper en een uitkoopbod is niet helemaal uitgesloten.
Denk niet dat Sipef de markt gaat kloppen de volgende maanden.
Ik hou het op socfinasia. Noteert goedkoper en een uitkoopbod is niet helemaal uitgesloten.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
zeezout schreef:Bank Degroof verlaagt koersdoel naar 57 euro Ze verwachten geen stijging van de palmolie prijs de volgende jaren
Ik heb alvast beiden. Zowel Sipef als Socfinasia waarbij mijn positie op Socfinasia wel groter is.
Recent kocht Sipef-bestuurder Dhr. D. Cruysmans ook een mooi pakket bij, nadat hij dit in november 2012 ook al deed.
http://www.trivano.com/aandeel/didier-c ... 95.insider" onclick="window.open(this.href);return false;
Jupi, deze grafiek stond ook in de laatste editie van De Belegger, maar ik vrees met alle respect voor u dat u een voorbarige conclusie daaruit getrokken hebt, want in het vierde kwartaal van 2010 waren beiden naar elkaar toegegroeid en was dat allesbehalve een koopgelegenheid. Beiden noteerden toen immers zeer hoog en dat bleek een interessant verkoopmoment.jupi schreef:Ooit vond ik eens een grafiekje over palmolieprijs en aandeel sipef. Indien beide naar elkaar toegroeiden was er een koopmoment voor sipef. Dit is op dit moment nog niet het geval beide staan redelijk ver uit elkaar. Dus moet de koers van sipef nog omlaag of de prijs omhoog. Enfin denk ik hé
Vandaag staan beiden ver van elkaar verwijderd.
Ik haalde de mosterd inderdaad in de belegger. Maar je hebt gelijk grafieken zijn natuurlijk geen exacte wetenschap. De hoofdreden waarom ik wacht van kopen is omdat ik (zoals ik al eens eerder zei)- denk dat ze na het dividend hoe dan ook goedkoper zullen kunnen worden opgepikt. Maar als relatief beginner waardeer ik zeker dat je me wijst op bepaalde zaken, waarvoor dank.
Sinds gisteren ex-dividend.
52W low bereikt daardoor.
52W low bereikt daardoor.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Volgens mij begint het stil aan tijd te worden om een pakketje sipef in te slaan. Wat denken jullie?
Ik heb in elk geval zeer recent een pakketje bijgekocht aan 50,30 euro.jupi schreef:Volgens mij begint het stil aan tijd te worden om een pakketje sipef in te slaan. Wat denken jullie?
Bij mij zou het gaan om een eerste pakketje. Ik volg dit aandeel al een tijd maar was steeds te hoog, nu is het moment aangebroken.
zeezout schreef:Bank Degroof verlaagt koersdoel naar 57 euro Ze verwachten geen stijging van de palmolie prijs de volgende jaren
socfinasia (up) en sipef (down) evolueren al even tegengesteld.
Om een tweede palmolie aandeel in portefeuille te nemen wacht ik tot sipef rond de 45 noteert.
wie iets wil kopen in de beurssolden zet een lage limiet op arseus, inbev, , sofina ageas, koersen bewegen fors op een dag en zo kun je zaakjes doen. zelf moet ik even passen, ga de tuin heraanleggen en op vakantie pas daarna weet ik of er centjes overblijven.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Voor mij is Sipef vandaag één van de meest koopwaardige aandelen.
op basis van wat vind je dit aandeel meer koopwaardig dan andere aandelen ?.Piper schreef:Voor mij is Sipef vandaag één van de meest koopwaardige aandelen.
VB Arseus vergelijkbaar dividendrendement maar wel sterk stijgend,
-
incognitopsycho
- Newbie

- Contacteer:
Momenteel is het idd tijd om een pakketje Sipef aan te schaffen. Houdt altijd wel rekening dat je aandelen op langere termijn moet bekijken. Als je de fundamentele analyse doet van Sipef valt deze binnen de Warren Buffet range en met de technische analyse bemerk je inderdaad dat de movering average van 10 dagen onder die van de 50 en 200 dagen zit, dus zit zeker en vast in het koopgebied. Sipef zit wel in een neerwaartse trend dus zeker en vast de steun- en weerstandsniveau's in het oog houden.
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Waarom?Piper schreef:Voor mij is Sipef vandaag één van de meest koopwaardige aandelen.
In Indonesië worden bossen illegaal in brand gestoken om plaats te maken voor palmolieplantages. Weet er iemand of Sipef ook aan het uitbreiden is op die manier?