Sipef
TIP
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Sipef
Bodem lijkt idd rond de 51 - 53 euro te liggen.
Vandaag gekocht aan 52,85 euro.
Twijfelde tussen aankoop van GBL en Sipef maar gekozen voor Sipef omdat ik denk dat dit aandeel een hoger groeipotentieel heeft op lange termijn.
Vandaag gekocht aan 52,85 euro.
Twijfelde tussen aankoop van GBL en Sipef maar gekozen voor Sipef omdat ik denk dat dit aandeel een hoger groeipotentieel heeft op lange termijn.
Heb toevallig ook al een tijdje Barco en Sipef op het oog en zou van beide een pakketje willen kopen... Zou Barco onder de 55 € en Sipef onder de 51 willen kopen.
Brugse Leeuw,
Oei, had ipv GBL Barco onthouden... Ik zat nu eenmaal met oa met Barco in mijn hoofd... Sipef wil ik wel degelijk ook aanschaffen.
Oei, had ipv GBL Barco onthouden... Ik zat nu eenmaal met oa met Barco in mijn hoofd... Sipef wil ik wel degelijk ook aanschaffen.
TK 14, dat weet natuurlijk niemand en misschien maar best ook.
Niemand heeft immers een glazen bol.
Niemand heeft immers een glazen bol.
Morgen halfjaarresultaten.
Palmolie prijs staat nog steeds op een laag niveau.
Palmolie prijs staat nog steeds op een laag niveau.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
http://www.tijd.be/r/t/1/id/9388724" onclick="window.open(this.href);return false;.
Sipef ziet winst stevig dalen
Gezien de daling van de palmolie-prijs lag dit in lijn der verwachtingen.glennl schreef:http://www.tijd.be/r/t/1/id/9388724.
Het LT-plaatje (stijgende vraag door veranderende voedingsgewoonten in Azië) blijft wel intact.
Palmolie-prijs veerde in elk geval sterk op de laatste dagen.Piper schreef:Gezien de daling van de palmolie-prijs lag dit in lijn der verwachtingen.glennl schreef:http://www.tijd.be/r/t/1/id/9388724.
Het LT-plaatje (stijgende vraag door veranderende voedingsgewoonten in Azië) blijft wel intact.
Inderdaad Piper. Ik volg al enkele weken de koers van Socfinasia en vandaag is deze gedaald naar 29,21 €. Ik probeer aan klein 29 euro te kopen; dit lijkt me een mooi instapmoment... Op (langere) termijn komt dit wel weer goed met de palmolie-prijs en zit je dan zowel met Sipef als Socfinasia goed...
Tk14, opletten met deeluitvoeringen bij Socfinasia want deze leveren bij diverse brokers extra kosten op voor deeluitvoeringen over meer dan 1 dag.landethk schreef:Inderdaad Piper. Ik volg al enkele weken de koers van Socfinasia en vandaag is deze gedaald naar 29,21 €. Ik probeer aan klein 29 euro te kopen; dit lijkt me een mooi instapmoment... Op (langere) termijn komt dit wel weer goed met de palmolie-prijs en zit je dan zowel met Sipef als Socfinasia goed...
Bovendien zijn we als aandeelhouder met bijv. 10 of 20 stuks weinig gediend. Daarom dat ik gezien ook de eerder beperkte liquiditeit iedereen aanraad om het orderboek te volgen en uw behoefte te kopen aan marktkoers wanneer de koers u bevalt.
TK14, Socfinasia staat dicht bij 29 euro. Er staan er nu 1500 stuks te koop aan 29,11 euro.
Laat in elk geval iets weten indien u gekocht zou hebben.
En Sipef presteert alvast goed de laatste dagen. Palmolie-prijs ook gestegen de laatste dagen.
Laat in elk geval iets weten indien u gekocht zou hebben.
En Sipef presteert alvast goed de laatste dagen. Palmolie-prijs ook gestegen de laatste dagen.
Piper,
Heb zonet een eerste pakketje gekocht aan 29,11 € (huidige koers). Ik had een iets lagere koers ingesteld, maar heb inderdaad geprofiteerd van het grote pakket dat aan deze koers werd aangeboden. Indien de koers de komende weken onder de 29 mocht zakken, koop ik nog een tweede pakketje bij...
Heb zonet een eerste pakketje gekocht aan 29,11 € (huidige koers). Ik had een iets lagere koers ingesteld, maar heb inderdaad geprofiteerd van het grote pakket dat aan deze koers werd aangeboden. Indien de koers de komende weken onder de 29 mocht zakken, koop ik nog een tweede pakketje bij...
Piper,
Een vraagje: heeft de koers van de Indonesische rupia een invloed op de koers van Sipef en Socfinasia?
Een vraagje: heeft de koers van de Indonesische rupia een invloed op de koers van Sipef en Socfinasia?
TK14, zeer zeker. Productiekosten dalen want uitgedrukt in locale munt terwijl opbrengsten (verkoop palmolie gebeurt in USD) stabiel blijven. Hier zit dus een extra winst voor Sipef, Socfinasia e.a.landethk schreef:Piper,
http://www.bloomberg.com/quote/USDIDR:CUR/chart" onclick="window.open(this.href);return false;