Slim Beleggen?
TIP
Slim Beleggen?
regelmatig ontvang ik mails van slimbeleggen.net
ze publiceren regelmatig rapporten met mooie winstcijfers waarop je je kan abonneren... niet goedkoop maar misschien wel de moeite als je hun trading tips opvolgt?
Wie heeft ervaring met dit beleggingsadviseur? Doen ? of weg van blijven ?
marc
ze publiceren regelmatig rapporten met mooie winstcijfers waarop je je kan abonneren... niet goedkoop maar misschien wel de moeite als je hun trading tips opvolgt?
Wie heeft ervaring met dit beleggingsadviseur? Doen ? of weg van blijven ?
marc
Re: Slim Beleggen?
Slim Beleggen is eerder al besproken en afgeraden. Zie slim-in-t17206.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Yaris raad opvolgen.
Peptalk over wonderaandelen maar een totale opbrengst van de portfolio over enkele jaren krijg je die ?
Je kunt net zo goed je gratis inschrijven op Seeking Alpha.
Het aandeel Kandi (volgens slim beleggen het Chinese Tesla) werd daar veel eerder ontdekt en ook ontmaskerd.
Er loopt hierover een draadje.
Op seeking Alpha heb ik veel geleerd over de soorten ETF's die er zijn.
Daarna moet je dan wel zelf je huiswerk doen en op de blaren zitten
Ofwel het overlaten aan goeie fondsbeheerders die wel rendementen moeten geven over verschillende jaren.
Vandaar dat ik meer en meer voorstander ben geworden van een stevige ruggengraat aan mix fondsen zoals o;a. besproken op mijn kapitaal. Test aankoop invest is ook educatief goed...de andere beleggingsblaadjes lee ik soms eens in de BIB. Zit daar vol met pre gepensioneerde baby boomers die tijd hebben om dit op te volgen.
Peptalk over wonderaandelen maar een totale opbrengst van de portfolio over enkele jaren krijg je die ?
Je kunt net zo goed je gratis inschrijven op Seeking Alpha.
Het aandeel Kandi (volgens slim beleggen het Chinese Tesla) werd daar veel eerder ontdekt en ook ontmaskerd.
Er loopt hierover een draadje.
Op seeking Alpha heb ik veel geleerd over de soorten ETF's die er zijn.
Daarna moet je dan wel zelf je huiswerk doen en op de blaren zitten

Ofwel het overlaten aan goeie fondsbeheerders die wel rendementen moeten geven over verschillende jaren.
Vandaar dat ik meer en meer voorstander ben geworden van een stevige ruggengraat aan mix fondsen zoals o;a. besproken op mijn kapitaal. Test aankoop invest is ook educatief goed...de andere beleggingsblaadjes lee ik soms eens in de BIB. Zit daar vol met pre gepensioneerde baby boomers die tijd hebben om dit op te volgen.

http://finance.yahoo.com/news/exclusive ... 10039.html" onclick="window.open(this.href);return false;