Small Caps Emerging Markets Acc
TIP
Small Caps Emerging Markets Acc
Ik ben op zoek naar een ETF met fysieke replicatie (volledig of sampling), accumulerend die de small caps volgt op de opkomende markten. Via JUSTETF en MORNINGSTAR vind ik enkel SPYX met een TER van 0,55%.
Iemand een andere/betere suggestie?
Iemand een andere/betere suggestie?
- spaarfrits
- Full Member

- Contacteer:
Re: Small Caps Emerging Markets Acc
EMIM met een TER van 0.18 en u tevreden stellen met 21,75% mid en small cap
"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Small Caps Emerging Markets Acc
Geen andere suggesties.
SPYX lijkt voor 1/3 te beleggen in de ontwikkelde markten van Azie, de rest in de "emerging markets".
De voorbije 10 jaar lijkt het EMIM fonds zeer gelijkaardige resultaten behaald te hebben.
Ter info. Ik meen me ook te herinneren dat de small caps in EM smaller zijn dan de small caps in de ontwikkelde markten. Voor Morningstar komen zijn large en midcap de top 90% van de marketcapitalisation, smallcap is de volgende 9 %.
SPYX lijkt voor 1/3 te beleggen in de ontwikkelde markten van Azie, de rest in de "emerging markets".
De voorbije 10 jaar lijkt het EMIM fonds zeer gelijkaardige resultaten behaald te hebben.
Ter info. Ik meen me ook te herinneren dat de small caps in EM smaller zijn dan de small caps in de ontwikkelde markten. Voor Morningstar komen zijn large en midcap de top 90% van de marketcapitalisation, smallcap is de volgende 9 %.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.