SMS code Fortuneo niet te ontvangen via bepaalde operatoren
-
gast9876
SMS code Fortuneo niet te ontvangen via bepaalde operatoren
om te kunnen inloggen, krijg je telkens een nieuwe SMS-code.
Ik zit bij Proximus en dan werkt het perfect.
Mijn vrouw zit bij Colruyt Mobile, en blijkbaar werkt het daar niet mee. Ook Telenet niet zegt Fortuneo. m.a.w. het Mobistar netwerk?
Da's een 'premium' nr.: '8321'
De SMS'en worden wel degelijk verstuurd, maar de operator stuurt ze niet door.
Misschien kunnen we alle operatoren of resellers hier vermelden?
Alternatief bieden ze een digipass aan.
Ik zit bij Proximus en dan werkt het perfect.
Mijn vrouw zit bij Colruyt Mobile, en blijkbaar werkt het daar niet mee. Ook Telenet niet zegt Fortuneo. m.a.w. het Mobistar netwerk?
Da's een 'premium' nr.: '8321'
De SMS'en worden wel degelijk verstuurd, maar de operator stuurt ze niet door.
Misschien kunnen we alle operatoren of resellers hier vermelden?
Alternatief bieden ze een digipass aan.
Laatst gewijzigd door gast9876 op 15 februari 2013, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gast9876
Re: SMS code Fortuneo niet te ontvangen via bepaalde operato
UPDATE:
vraag aan Colruyt voorgelegd.....
binnen goed uur al antwoord!
"De Optie premium sms is standaard geblokkeerd bij Colruyt Mobile.
We zijn momenteel echter bezig om deze functionaliteit beschikbaar te stellen voor onze klanten. Eens de technische kant van de zaak is uitgewerkt, wordt dit opengezet, dit zal dan naar onze klanten gecommuniceerd wroden via onze website, facebook en twitter.
We hopen de meest courante nummers zo snel mogelijk open te stellen."
vraag aan Colruyt voorgelegd.....
binnen goed uur al antwoord!
"De Optie premium sms is standaard geblokkeerd bij Colruyt Mobile.
We zijn momenteel echter bezig om deze functionaliteit beschikbaar te stellen voor onze klanten. Eens de technische kant van de zaak is uitgewerkt, wordt dit opengezet, dit zal dan naar onze klanten gecommuniceerd wroden via onze website, facebook en twitter.
We hopen de meest courante nummers zo snel mogelijk open te stellen."
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Re: SMS code Fortuneo niet te ontvangen via bepaalde operato
Ik heb een gezinsbond rekening bij fortuneo.
Hierbij heb ik geen GSM opgegeven en dit loopt nu via de gewone telefoon.
Ik krijg dan een vriendelijke mevrouw aan de lijn (die van vroeger bij het vlees van de colruyt ?) die de code netjes voorleest ...
Voor de rest heb ik wel niet echt men draai kunnen vinden op de site van fortuneo ivm beleggingen. De laatste keer ontdekt dat ik waarschijnlijk eerst een extra papier zou moeten afdrukken en invullen ivm met mijn profiel. Site is ook al iets beter maar blijft niet erg duidelijk daar wint bv Rabo bank met Yaris voorsprong.
Hierbij heb ik geen GSM opgegeven en dit loopt nu via de gewone telefoon.
Ik krijg dan een vriendelijke mevrouw aan de lijn (die van vroeger bij het vlees van de colruyt ?) die de code netjes voorleest ...
Voor de rest heb ik wel niet echt men draai kunnen vinden op de site van fortuneo ivm beleggingen. De laatste keer ontdekt dat ik waarschijnlijk eerst een extra papier zou moeten afdrukken en invullen ivm met mijn profiel. Site is ook al iets beter maar blijft niet erg duidelijk daar wint bv Rabo bank met Yaris voorsprong.