Snapchat
TIP
Re: Snapchat

De eerste kwartaalcijfers zijn uit.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
-23% nabeurs. Smooth.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
dan komen we terecht waar de eerste investeerders de IPO verwacht hadden rond 16-17 $
Ze staan ondertussen onder hun IPO listing price
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
dit is niet echt een verrassing. een bedrijf/ app wat nog nooit winst heeft gemaakt maar wel populair is bij veel pubers en jongeren. maar naar mijn mening geen toekomst heeft..
There’s a powerfull group of people out there that are secretely running the world. I’m talking ’bout the guys noone knows about, the guys that are invisible. The top 1% of the top 1%. The guys that play God without permission
Elk nadeel heeft zijn voordeel in in dit geval is het potentiële voordeel groot, door zijn te verwaarlozen marktaandeel is er een gigantisch potentieel aanwezig.
Mocht ik veeeeeel geld hebben zou ik een gokje wagen, meer is het momenteel niet - een gok, voor hetzelfde geld halen we 2020 niet eens.
Eerder een Twitter dan een Facebook.
Dit bedrijfje was ook ooit veel 'waard':
http://www.tijd.be/tech-media/technolog ... st/9912613
Dit bedrijfje was ook ooit veel 'waard':
http://www.tijd.be/tech-media/technolog ... st/9912613
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Als er morgen iets anders op de markt komt, en de jeugd massaal daarop springt is het ook gedaan. En die kans lijkt mij redelijk reëel. Er zijn genoeg voorbeelden van apps/websites die ooit door iedereen gebruikt werden en nu in de vergetelheid geraakt zijn.toffegast schreef: ↑12 juli 2017, 09:33Elk nadeel heeft zijn voordeel in in dit geval is het potentiële voordeel groot, door zijn te verwaarlozen marktaandeel is er een gigantisch potentieel aanwezig.
Mocht ik veeeeeel geld hebben zou ik een gokje wagen, meer is het momenteel niet - een gok, voor hetzelfde geld halen we 2020 niet eens.