Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Beste,
Zijn er nog personen met onderstaand probleem?
Sinds deze middag heb ik toegang tot mijn nieuwe spaarrekening.
De eerste keer lukte alles heel vlot om te consulteren (was rond 13u).
Ik ben daarna nogmaals ingelogd rond 16u en nu zopas 19u45u ook opnieuw.
Bij deze 2 laatste pogingen (dus sinds 16u) krijg ik bij iedere handeling die ik doe quasi 1 minuut 'loading' op mijn scherm.
Uiteindelijk geraak ik er wel, maar bij elke klik die ik doe krijg ik dus opnieuw dat 'loading' scherm.
Zijn er nog personen met onderstaand probleem?
Sinds deze middag heb ik toegang tot mijn nieuwe spaarrekening.
De eerste keer lukte alles heel vlot om te consulteren (was rond 13u).
Ik ben daarna nogmaals ingelogd rond 16u en nu zopas 19u45u ook opnieuw.
Bij deze 2 laatste pogingen (dus sinds 16u) krijg ik bij iedere handeling die ik doe quasi 1 minuut 'loading' op mijn scherm.
Uiteindelijk geraak ik er wel, maar bij elke klik die ik doe krijg ik dus opnieuw dat 'loading' scherm.
Re: Snelheid webtoepassing
Het 'loading' scherm krijg ik ook te zien ,maar het blijft wel geen minuut, zal eerder iets van 30 sec zijn.
Ik vermoed dat het er nu ook wel heel druk zal zijn met iedereen die zijn rekening wil consulteren.
Ik vermoed dat het er nu ook wel heel druk zal zijn met iedereen die zijn rekening wil consulteren.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Snelheid webtoepassing
Zelfde probleem hier. Eerste maal ging heel vlot maar daarna (nu) pokke traag
-
- Jr. Member
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 22 nov 2007
- Contacteer:
Re: Snelheid webtoepassing
Zelfde probleem, dertig seconden is veel, maar toch wel 10 à 15 seconden eer je naar je volgende scherm kunt!
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Berichten: 411
- Lid geworden op: 22 dec 2011
- Contacteer:
Re: Snelheid webtoepassing
Dat gaan we zeker verder onderzoeken. We zitten met een monitoringsysteem en daarop hebben we tot nu toe geen fundamentele problemen gezien (het kan dus ook liggen aan de snelheid van de internetverbinding) maar mochten nog mensen dit probleem hebben dan mogen ze het zeker melden;
Re: Snelheid webtoepassing
Hetzelfde probleem hier, 15 seconden (of langer) "Loading" per klik.
Re: Snelheid webtoepassing
Toch geen 2e Argenta
Re: Snelheid webtoepassing
20 seconden voor een paginawissel is inderdaad niet overdreven uitgedrukt !
Kinderziektes stapelen zich op bij Nibc :
- trage opening van rekening via sms bij velen
- geen BIC-code
- opening tweede rekening niet binnen 'mijn bankomgeving'
- trage werking site
what's next ?
Toch beter nog even wachten om geld over te zetten naar NIBC ? Beter wachten tot bewijs van kwaliteitsvolle bankservice geleverd is ?
Heb de indruk dat veel mensen hier al met een dubbel gevoel zitten over NIBC ...
Kinderziektes stapelen zich op bij Nibc :
- trage opening van rekening via sms bij velen
- geen BIC-code
- opening tweede rekening niet binnen 'mijn bankomgeving'
- trage werking site
what's next ?
Toch beter nog even wachten om geld over te zetten naar NIBC ? Beter wachten tot bewijs van kwaliteitsvolle bankservice geleverd is ?
Heb de indruk dat veel mensen hier al met een dubbel gevoel zitten over NIBC ...
Re: Snelheid webtoepassing
Nee, zo erg is het niet.
God, spaar me daar van
God, spaar me daar van
Re: Snelheid webtoepassing
Ik kan u verzekeren dat het niet aan mijn internetverbinding ligt. Ik heb reeds via verschillende verbindingen getest (Belgacom, Telenet, BT), op verschillende PC's en MAC, verschillende OS'en (Windows XP, Windows 7, MAC OS X) en verschillende browsers (IE 7, IE 8, Firefox, Chrome & Safari).NIBC Direct schreef:Dat gaan we zeker verder onderzoeken. We zitten met een monitoringsysteem en daarop hebben we tot nu toe geen fundamentele problemen gezien (het kan dus ook liggen aan de snelheid van de internetverbinding) maar mochten nog mensen dit probleem hebben dan mogen ze het zeker melden;
Al mijn andere banken (Dexia, Keytrade, Rabo) werken zonder enig probleem.
Edit: Vergeten te vermelden dat spaargids.be al die tijd ook vlot bereikbaar is !
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Pfff, al meer dan 5 minuten 'loading'. Login Rabobank op dit moment 2 a 3 seconden (ja, met de chronometer naast mij).
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Hier weinig problemen voor het inloggen, enkel binnen de beveiligde bankzone duurt het wat langer dan eerst maar nooit meer dan 10 secondes. Ook geen problemen met het kopiëren van het rekeningnumpmer (in het rekeningoverzicht geen probleem, wel in het transactieoverzicht). Koken kost geld, en de beste service, en de hoogste opbrengst dat zul je wellicht nooit krijgen en NIBC is nog geen week bezig. Man, man, man toch.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Bij mij blijft er ook langer dan 1 minuut "Loading" staan bij elke pagina wissel.
-
- Jr. Member
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 22 nov 2007
- Contacteer:
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Zou wel fijn zijn als je in je 'bankomgeving' onmiddellijk een tweede spaarrekening zou kunnen openen.
Dit moet toch op korte termijn kunnen opgelost worden. NIBC?
Dit moet toch op korte termijn kunnen opgelost worden. NIBC?
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
@ adelin1967
In een ander topic in deze vraag het aan rubriek werd door de NIBC moderator reeds gemeld dat dit op hun prioriteitenlijstje staat.
In een ander topic in deze vraag het aan rubriek werd door de NIBC moderator reeds gemeld dat dit op hun prioriteitenlijstje staat.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!