Socfinasia
TIP
Socfinasia
Socfinasia is een plantageholding (palmolie + een beetje rubber ) welke noteert op Luxemburg en orders op Luxemburg zijn enkel telefonisch door te geven bij de meeste brokers.
Koopwaardig omwille van:
- zeer gezonde balans (met enorm veel cash en zonder schulden)
- sterk en conservatief management
- mooie winstmarges
- absoluut trackrecord
- noteert fors onder zijn boekwaarde van +/- 45 euro
- zeer hoog dividend t.b.v. 3,5 euro bruto en dus 2,625 euro netto oftewel een dividendrendement van +/- 8 % netto!
- De rijkste Franse familie als Fabri, Bolloré etc. zitter er allemaal in voor de LT en dit voor zeer grote bedragen/grote belangen
- breidt verder uit en doet dit steeds aan aanvaardbare prijsniveaus
- LT-vooruitzichten voor palm-olie en rubber zien er zeer goed uit
- verborgen parel dus die verscholen zit op de Luxemburgse markt
- gezien de eerder beperkte liquiditeit bij voorkeur te kopen aan marktvoorwaarden (zie http://www.bourse.lu" onclick="window.open(this.href);return false; en vervolgens zoeken op Socfinasia)
Koopwaardig omwille van:
- zeer gezonde balans (met enorm veel cash en zonder schulden)
- sterk en conservatief management
- mooie winstmarges
- absoluut trackrecord
- noteert fors onder zijn boekwaarde van +/- 45 euro
- zeer hoog dividend t.b.v. 3,5 euro bruto en dus 2,625 euro netto oftewel een dividendrendement van +/- 8 % netto!
- De rijkste Franse familie als Fabri, Bolloré etc. zitter er allemaal in voor de LT en dit voor zeer grote bedragen/grote belangen
- breidt verder uit en doet dit steeds aan aanvaardbare prijsniveaus
- LT-vooruitzichten voor palm-olie en rubber zien er zeer goed uit
- verborgen parel dus die verscholen zit op de Luxemburgse markt
- gezien de eerder beperkte liquiditeit bij voorkeur te kopen aan marktvoorwaarden (zie http://www.bourse.lu" onclick="window.open(this.href);return false; en vervolgens zoeken op Socfinasia)
Re: Socfinasia
http://www.dekritischebelegger.nl/grond ... ld-voeden/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Gisteren nog een schijf bijgekocht van zowel Socfinasia als Sipef.
't Gaan geen solden blijven hé.
Mvg, Marc
't Gaan geen solden blijven hé.
Mvg, Marc

Aankoop van SOCFINASIA bij Keytrade.
Kan het voordeliger?
De tarieven zijn als volgt: 49.95 eur minimum of 1.4 % van het bedrag.
Kan het voordeliger?
Jpke, ja en dit zonder enige twijfel.jpke schreef:Aankoop van SOCFINASIA bij Keytrade.
Kan het voordeliger?
Bij Binckbank betaalt u minder dan 1% aan transactiekosten op Luxemburg.
Lees ook item "Keytrade of Binckbank".
wat een flauw argument dat er rijke franse families inzitten.. dat kan je dan van elk aandeel zeggen.
Dreamo87 schreef:wat een flauw argument dat er rijke franse families inzitten.. dat kan je dan van elk aandeel zeggen.
Ik denk dat u die rijke (of beter gezegd steenrijke) Franse families zoals Bolloré en Fabri die overigens zeer zwaar belegd zijn in Socfinasia niet kent.
Dit zijn de zogenaamde referentie-aandeelhouders bij Socfinasia die daar heus wel iets te zeggen hebben.
Dus ? het is nog steeds geen argument om erin te beleggen..
Dreamo87, het is juist wel een argument om erin belegd te zitten.Dreamo87 schreef:Dus ? het is nog steeds geen argument om erin te beleggen..
Die mensen hebben trouwens in het verleden ook bewezen om met kennis van zaken te handelen.
Cfr. bijvoorbeeld ook Dhr. Luc Bertrand in België (Avh en Sipef).
Ik heb in elk geval ook mijn mandje volgetankt (en mag u letterlijk nemen) met Socfinasia.

-
- Newbie
- Contacteer:
Voor mij gaat het er o.m. om, dat het aan mijn gemidd. aankoopprijs een dividend van netto 9% heeft.Dreamo87 schreef:Dus ? het is nog steeds geen argument om erin te beleggen..
Met een stijgende wereldbevolking in voedselaandelen (palmolie & koffie) beleggen is toekomstgericht beleggen, vooral als men weet dat daar ook bio-brandstof van gemaakt wordt .
Oeps ik heb de rubber vergeten.
Gisteren een schijf bijgekocht, alsook van Sipef.
Mvg, Marc

-
- Full Member
- Contacteer:
Hoeveel bedraagt de payout-ratio?
Voordelen/nadelen t.o.v. Sipef? Ik beken dat ik geen van beide ken.
Socfinasia is goedkoper dan Sipef en geeft een hoger rendement.
Moeten het beide vooral van palmolie en rubber hebben. Bij sipef zijn er ook nog bananen en tee
Sipef zit ook in ivoorkust, Socfinasia zoals de naam het zegt enkel in Azie.
Sipef koop je via pc banking en er staat regelmatig iets van in de tijd.
Socfinasia moet je zoals in de goede oud tijd via de telefoon doen (beurs van luxemburg) en je moet zelf op hun site gaan kijken (in het frans)
Worden beide goed geleid en volgen min of meer de palmolie prijs. zolang die niet stijgt gaan de aandelen ook achter blijven.
aan huidige prijs kan je een eerste aankoop doen want zoals collega stelt op langere termijn zullen voedings/olie in prijs stijgen.
Ik kies voor socfinasia.
Moeten het beide vooral van palmolie en rubber hebben. Bij sipef zijn er ook nog bananen en tee
Sipef zit ook in ivoorkust, Socfinasia zoals de naam het zegt enkel in Azie.
Sipef koop je via pc banking en er staat regelmatig iets van in de tijd.
Socfinasia moet je zoals in de goede oud tijd via de telefoon doen (beurs van luxemburg) en je moet zelf op hun site gaan kijken (in het frans)
Worden beide goed geleid en volgen min of meer de palmolie prijs. zolang die niet stijgt gaan de aandelen ook achter blijven.
aan huidige prijs kan je een eerste aankoop doen want zoals collega stelt op langere termijn zullen voedings/olie in prijs stijgen.
Ik kies voor socfinasia.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Klanten bij Argenta kunnen dit aandeel gemakkelijk on-line aankopen aan een voordelig tarief.
Bedankt voor de toelichting, zeezout.
Wat versta je onder voordelig, Brugse Leeuw? Ben klant bij Argenta, maar ik heb er nog nooit aandelen gekocht.
Wat versta je onder voordelig, Brugse Leeuw? Ben klant bij Argenta, maar ik heb er nog nooit aandelen gekocht.