Software waar je analyse kan maken of ondergewaardeerde aandelen vinden.
TIP
Software waar je analyse kan maken of ondergewaardeerde aandelen vinden.
Bestaat er software om aandelen te vinden die in u profiel passen. Want het vinden van de juiste aandelen zie ik het bos niet meer door de bomen...
Re: Software waar je analyse kan maken of ondergewaardeerde aandelen vinden.
Ik zou zeggen zoek een sector of industrie wat je begrijpt en wat je interesseert en ga hierin op zoek naar de onderliggende niches en zoek binnen die niches naar bedrijven die iets produceren of aanbieden wat je interesseert. En dan is het zaak van de cijfers te interpreteren op de (voor jou) meest relevante manier of om deze in te geven in een fair value calculator of gebruik een gekende methode.
Of wil je gewoon aanbevelingen van wat je moet kopen?
Ik zou me eens inlezen over asset allocation.
Of wil je gewoon aanbevelingen van wat je moet kopen?
Ik zou me eens inlezen over asset allocation.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
VFB geef toegang tot exelco, bied wat opties.
Nog niet veel gebruikt maar je kan er mee zoeken op bepaalde criteria vb bedrag dividend,...
Nog niet veel gebruikt maar je kan er mee zoeken op bepaalde criteria vb bedrag dividend,...
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
-
argov
- Full Member

- Contacteer:
Ik ben al een tijdje aan het experimenteren met Simply Wall st. Dit is wel (voorlopig toch) enkel voor Amerikaanse, Britse en Canadese, Nieuw-Zeelandse en Australische beurzen. Euronext zou toegevoegd moeten zijn tegen midden volgend jaar.
Zaligmakend vind ik het niet maar prijs/kwaliteit zit wel ok.
Je mag altijd een PM sturen voor wat diepere uitleg.
Zaligmakend vind ik het niet maar prijs/kwaliteit zit wel ok.
Je mag altijd een PM sturen voor wat diepere uitleg.
Of koop een fonds dat belegt in wat je interesseert. Voor alles bestaat er wel een fonds. Dan moet je geen individuele aandelen meer uitzoeken.Tiziano schreef:Ik zou zeggen zoek een sector of industrie wat je begrijpt en wat je interesseert en ga hierin op zoek naar de onderliggende niches en zoek binnen die niches naar bedrijven die iets produceren of aanbieden wat je interesseert.
Vectorvest. Je kan ook hun trial uitproberen (maar niet vergeten stop te zetten), of naar een event gaan. (was vanavond in Gent).
Ik heb Vectorvest zelf nog niet uitgeprobeerd, maar ik was op een evenement in Gent waar ik positieve ervaringen van gebruikers hoorde. Ik moet hun trial nog uit proberen.
Hier een review: http://verdienveelgeld.be/is-abonnement ... vest-duur/
Ik heb Vectorvest zelf nog niet uitgeprobeerd, maar ik was op een evenement in Gent waar ik positieve ervaringen van gebruikers hoorde. Ik moet hun trial nog uit proberen.
Hier een review: http://verdienveelgeld.be/is-abonnement ... vest-duur/