Soliditeit Deutsche Bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Soliditeit Deutsche Bank
Beste spaarders,
Vanwege de sluiting van Rabo heb ik nu een aanzienlijk bedrag over te dragen naar een andere bank.
Ik denk aan Deutsche Bank omdat ik er al een spaarrekening heb met web banking faciliteiten.
En met het toevoegen van geld zou ik het beheer gratis houden .
Nog maar twee of drie jaar geleden werd de aandacht gevestigd op de problemen van Deutsche, maar het lijkt beter te gaan.
Wat weet/denkt u van de soliditeit ervan?
Beste wensen voor het nieuwjaar.
Vanwege de sluiting van Rabo heb ik nu een aanzienlijk bedrag over te dragen naar een andere bank.
Ik denk aan Deutsche Bank omdat ik er al een spaarrekening heb met web banking faciliteiten.
En met het toevoegen van geld zou ik het beheer gratis houden .
Nog maar twee of drie jaar geleden werd de aandacht gevestigd op de problemen van Deutsche, maar het lijkt beter te gaan.
Wat weet/denkt u van de soliditeit ervan?
Beste wensen voor het nieuwjaar.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Re: Soliditeit Deutsche Bank
Ik zie daar geen probleem in en heb daar ook wat spaargeld staan (naast fondsen).
Maar het meeste van mijn spaargeld staat verdeeld over Santander en Medirect, omwille van de hogere rente.
Zie ook: ervaringen-met-deutsche-bank-t30029.htm ... nk#p506852
Maar het meeste van mijn spaargeld staat verdeeld over Santander en Medirect, omwille van de hogere rente.
Zie ook: ervaringen-met-deutsche-bank-t30029.htm ... nk#p506852
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Deutsche Bank is de grootste Duitse bank. De Duitse overheid zal die nooit in faling laten gaan.
Merkel of Olaf Scholz zou wel eens een verschil kunnen maken.
Estate Guru believer.
'k Ben ook al jaren klant bij DB, en voorlopig zie ik geen reden om weg te gaan. Tenzij ze het minimale bedrag nog eens fors verhogen
. Het voordeel is ook dat je met DB een spreiding hebt van het garantiestelsel. Zij vallen onder het Duitse.
Het geld van Rabobank heb ik enerzijds bij MeDirect op de Maandspaarrekening gezet, en anderzijds gebruikt voor andere opportuniteiten die meer opbrachten.
Nog meer geld parkeren op een spaarboekje aan 0.11% zag ik niet zitten.
Het geld van Rabobank heb ik enerzijds bij MeDirect op de Maandspaarrekening gezet, en anderzijds gebruikt voor andere opportuniteiten die meer opbrachten.
Nog meer geld parkeren op een spaarboekje aan 0.11% zag ik niet zitten.
ik zit ook nog om die reden bij DB. Interesten verschijnen daar wel zeer traag op de rekening. Tot op vandaag nof niks gezien van 31/12. Ik heb daar 1 jaar een effectenportefeuille gehad die ik had overgebracht van een andere broker. Ze gaven toen 2.000 euro premie en ik heb alles een jaar later verkocht. Sindsdien alleen een spaarrekening voor de spreiding en de Mastercard. Ik krijg sindsdien ook geen vragen meer om bij hen te beleggen.
Hun intrest komt gewoonlijk maar tussen de 5de en de 7e van de maand. Tov andere banken vrij laat.
Bij hen heb ik het merendeel van mijn vastrentende producten staan. 2 vervallen in de loop van dit jaar (zomer en najaar) en om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik daarmee ga doen
Zo veel leveren die ook niet meer op...
Maar het weghalen is ook geen optie, want dan zak ik onder het benodigde bedrag om klant te kunnen blijven.
Bij hen heb ik het merendeel van mijn vastrentende producten staan. 2 vervallen in de loop van dit jaar (zomer en najaar) en om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik daarmee ga doen
Maar het weghalen is ook geen optie, want dan zak ik onder het benodigde bedrag om klant te kunnen blijven.
DB is jammer genoeg gewoonweg te duur omdat daar voor mij persoonlijk niks tegenover staat. Het wordt dus een uitdoofscenario.
Dank u alle voor uw reacties