Solvay
TIP
Solvay
Stilaan terug koopwaardig.
Was één van de favorieten voor '15.
Was één van de favorieten voor '15.
Re: Solvay
Och, analisten slaan vaak de bal mis. Cyclische waarden en dat is Solvay staan niet op mijn verlanglijstje.
Sterk aanwezig in China en die regio kampt met dalende economische activiteit.
Ook aanwezig in schaliegas en schalie-olie in de US.
Sterk aanwezig in China en die regio kampt met dalende economische activiteit.
Ook aanwezig in schaliegas en schalie-olie in de US.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Solvay
@Monrose, had ik gisteren maar gekocht 
Re: Solvay
@Zeus
Als je Solvay wil kopen, komen nieuwe kansen ongetwijfeld.
Optimisme van gisteren reeds gemilderd. Aandelen blijven volatiel en dat zal niet veranderen.
'k koop voorlopig geen cyclische waarden. Teveel risico's.
Als je Solvay wil kopen, komen nieuwe kansen ongetwijfeld.
Optimisme van gisteren reeds gemilderd. Aandelen blijven volatiel en dat zal niet veranderen.
'k koop voorlopig geen cyclische waarden. Teveel risico's.
Re: Solvay
Er is een belangrijk verschil tussen een krimp van de economie en een lagere groei van de economie.Monrose schreef: Sterk aanwezig in China en die regio kampt met dalende economische activiteit.
Re: Solvay
Shortpositie toegenomen.
http://shortsell.nl/universes/Belgie" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shortsell.nl/universes/Belgie" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Solvay
Voor wat het waard is: het advies van Solvay wordt op "verkopen" gezet bij Berenberg.
Re: Solvay
Chemie-producent Syngenta boekte goede resultaten maar geef teleurstellende outlook af.
Kan ook belangrijk zijn voor Solvay en DSM.
Kan ook belangrijk zijn voor Solvay en DSM.
Re: Solvay
@Monrose, outlook Syngenta is zwak omwille van de CHF.Monrose schreef:Chemie-producent Syngenta boekte goede resultaten maar geef teleurstellende outlook af.
Kan ook belangrijk zijn voor Solvay en DSM.
Solvay produceert niet in Zwitserland.
Re: Solvay
http://trends.knack.be/economie/bedrijv ... 36891.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Solvay
http://www.solvay.com/en/media/press_re ... -2015.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.solvay.com/en/media/press_re ... ition.html" onclick="window.open(this.href);return false;
'k Vrees dat Solvay nog zal dalen.
'k Heb dus deze morgen verkocht.
http://www.solvay.com/en/media/press_re ... ition.html" onclick="window.open(this.href);return false;
'k Vrees dat Solvay nog zal dalen.
'k Heb dus deze morgen verkocht.
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Berichten: 1043
- Lid geworden op: 13 nov 2013
- Contacteer:
Re: Solvay
Heb mijn Solvay eveneens verkocht en ben dus op zoek naar een vervanger, liefst in de voeding. Iemand een idee ? (Ter Beke heb ik sedert jaar en dag).
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Berichten: 1043
- Lid geworden op: 13 nov 2013
- Contacteer:
Re: Solvay
Heb Solvay uiteindelijk omgeruild voor AB Inbev.
Aan allen: drink meer bier ! Het is gezonder dan de wijn van die baron.
Aan allen: drink meer bier ! Het is gezonder dan de wijn van die baron.
Re: Solvay
met stukje salami ?
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Berichten: 1043
- Lid geworden op: 13 nov 2013
- Contacteer:
Re: Solvay
@ Zeezout
Heb helaas een kater van de pils. Misschien wat vlugzout opsnuiven ? Hoe speel ik het toch klaar ? Telkens ik een transactie uitvoer krijg ik de volgende dag het deksel op de neus.
Zeezout, wat denk je van AB Inbev ? Zou er een einde komen aan hun succesverhaal ?
Heb helaas een kater van de pils. Misschien wat vlugzout opsnuiven ? Hoe speel ik het toch klaar ? Telkens ik een transactie uitvoer krijg ik de volgende dag het deksel op de neus.
Zeezout, wat denk je van AB Inbev ? Zou er een einde komen aan hun succesverhaal ?

