som geld gekregen
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
som geld gekregen
dag Iedereen,
Ik heb van mijn ouders 65.000 eur gekregen , Ben 38 jaar.
Ik heb reeds een keyplan sedert 4 jaar waar ik maandelijks 400 eur in stort .Ik heb verder geen schulden . Ik zou deze som willen investeren maar hou alle opties open .
Kunnen jullie me ideeên aanreiken in wat ik het best beleg? Ik heb deze som niet direct nodig ,
Stort ik meer bij in mijn bestaande Keyplan ? of start ik een nieuw keyplan op ?
Ik volg de beurs af en toe maar te weinig om in te schatten welke individuelen aandelen in aanmerking komen om nu te kopen .Hoeveel aandelen zou ik best kopen met deze som om aan risicospreiding te doen ?
Alle ideeên zijn welkom .
bedankt reeds ,
Ik heb reeds een keyplan sedert 4 jaar waar ik maandelijks 400 eur in stort .Ik heb verder geen schulden . Ik zou deze som willen investeren maar hou alle opties open .
Kunnen jullie me ideeên aanreiken in wat ik het best beleg? Ik heb deze som niet direct nodig ,
Stort ik meer bij in mijn bestaande Keyplan ? of start ik een nieuw keyplan op ?
Ik volg de beurs af en toe maar te weinig om in te schatten welke individuelen aandelen in aanmerking komen om nu te kopen .Hoeveel aandelen zou ik best kopen met deze som om aan risicospreiding te doen ?
bedankt reeds ,
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: som geld gekregen
Het forum (en bij uitbreiding het internet) staat al vol met "ideeën" dacht ik ... veel leesplezier 
Edit: "Ik heb reeds een keyplan... .Ik heb verder geen schulden." => beschouw je een keyplan als een schuld ?

Edit: "Ik heb reeds een keyplan... .Ik heb verder geen schulden." => beschouw je een keyplan als een schuld ?
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 8 augustus 2021, 12:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb je al een eigen woning?
Doe je al aan pensioensparen?
Hoe denk je over portefeuille met dividend uitkerende aandelen/ bevaks ?
Hoe denk je over portefeuille met dividend uitkerende aandelen/ bevaks ?
Woon je nog bij je ouders?
Zo ja, dan heb je het signaal niet begrepen.

Zo ja, dan heb je het signaal niet begrepen.

Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Ja, die is goed!
Paniek bij de familie 1111. En in de plaats vanop tinder om een lief te zoeken,zit hij op spaargids....
Paniek bij de familie 1111. En in de plaats vanop tinder om een lief te zoeken,zit hij op spaargids....
Ideeën
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Op basis van de beschikbare informatie zou ik het geld op een spaarrekening zetten. En een tweede Keyplan openen met een ander beleggingsprofiel dan dat wat u al heeft. Misschien 'duurzaam'?
En dan maandelijks instappen daarin. Een 400 à 500 euro per maand.
aanvulling; ....of meer...punt is vooral om niet alles in een enkele keer daarin te gooien.
aanvulling; ....of meer...punt is vooral om niet alles in een enkele keer daarin te gooien.
Of wachten tot de beurs zakt vooraleer in te stappen in een keyplan, alles staat toch enorm duur nu?Giskart schreef: ↑8 augustus 2021, 20:35 Op basis van de beschikbare informatie zou ik het geld op een spaarrekening zetten. En een tweede Keyplan openen met een ander beleggingsprofiel dan dat wat u al heeft. Misschien 'duurzaam'?
Of reeds een beetje beleggen in nog momenteel goed genoteerde aandelen die vermoedelijk gaan herstellen genre Ageas, Euronav, Mithra, Engie. Als ik mijn eigen portefeuille erop na ga.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Zeker. Daarom dat ik deels uitgestapt ben en winst opgenomen heb. Maar het is ook een feit dat het al jaren is dat de beurs elk moment gaat crashen. Je kunt niet blijven wachten. Anders blijft het gewoon op een verliesrekening staan.
Daarom ook mijn advies om langzaam in stukjes in te stappen. En als de beurs dan toch plots sterk zou dalen kun met de beschikbare cash extra en hogere bedragen inleggen in het Keyplan.
Of riskeren wat goedkoop aandelen te kopen. Aan het begin van de corona-crisis heb ik zo goedkoop wat AB Inbev, KBC en Ageas kunnen kopen. KBC staat zelfs +65% nu.
Alles is duur maar als je de geldhoeveelheid afzet tegenover de beurskoersen staat alles nog redelijk goedkoop .
Normaal vloeit het grootste deel van het geld naar de beurs wat zou inhouden dat alles met gemak minimum nog 25% zou moeten kunnen stijgen . Om op het zelfde niveau van voor corona uit te komen zou dit zelfs bijna 40% zijn .
Alles is duur tja het is dus maar hoe je het bekijkt .
Zelf ben ik ook terughoudend nu maar zou niet verkopen om in cash te gaan zitten .
Risico afbouwen doe ik wel .
Maar keyplan en dergelijke zijn al lang verleden tijd voor mij

Dergelijke bestaan alleen maar om de anderen rijk te maken .
TS komt met vraag ... na 8 dagen nog een reactie van TC!
Ik ga het hier bij laten ....
Dit mag gerust op slot!
Ik ga het hier bij laten ....
Dit mag gerust op slot!
opletten met hier bedragen te posten die je krijgt van je ouders ,dit gaat niemand aan wat je gekregen hebt.steven1111 schreef: ↑1 augustus 2021, 23:12 dag Iedereen,
bedankt reeds ,