spaar&pluk BCC + Visa Argenta ?
Re: spaar&pluk BCC + Visa Argenta ?
Onder de rubriek Kredietkaarten/ Spaar en Pluk actie, zijn er mensen die denken dat men de cheques ook kan laten verzilveren door een andere persoon (met een ander kaartnummer) indien deze ook met zijn visakaart betaalt.
Zélf twijfel ik eraan of dat zomaar kan.
Is hier iemand die dat al eens uitgeprobeerd heeft met familie of zo
Indien dit zou kunnen : ik heb hier 9 cheques liggen die nog tot 30 juni geldig zijn, en ik kan die tegen dan niet meer verzilveren.
Indien dit zou werken : men mag mij altijd een voorstel doen via PM om een deal te maken voor alle (of een aantal) cheques.
Indien dit zou kunnen : ik heb hier 9 cheques liggen die nog tot 30 juni geldig zijn, en ik kan die tegen dan niet meer verzilveren.
Indien dit zou werken : men mag mij altijd een voorstel doen via PM om een deal te maken voor alle (of een aantal) cheques.
Intussen werd in deze rubriek bevestigd dat dit wél werkt.louise schreef: Onder de rubriek Kredietkaarten/ Spaar en Pluk actie, zijn er mensen die denken dat men de cheques ook kan laten verzilveren door een andere persoon (met een ander kaartnummer) indien deze ook met zijn visakaart betaalt.
Ik heb nog 2 cheques bijgekregen, en heb er nu dus 11 geldig tot 30 juni, die ik niet kan gebruiken.
Voorstel is nog altijd geldig : als er iemand ze kan gebruiken, wil ik ze voor een spotprijsje verkopen.
Daarnet opnieuw naar het schandalig dure betaalnummer gebeld, omdat ik nog steeds geen punten op mijn account ontvang.Tope schreef: Ik krijg sinds 25/02/09 geen punten meer op mijn account, ook al staat mijn nieuwe kaartnummer (gedeeltelijk) op mijn twee laatste uittreksels.
Mijn vorige Argenta Visa kaart heb ik moeten blokkeren na een diefstal.
Heb daarstraks naar Spaar & Pluk gebeld (900 10 703 - € 0,45 / minuut - maandag tot vrijdag van 9 tot 18u) en er schijnt wel degelijk iets mis te zijn.
De medewerkster ging voor mij een klacht indienen om dit probleem op te lossen.
De medewerkster zei mij dat ik niet de enigste ben met mijn klacht en dat er grote vertraging is op de verwerking van vervangen betaalkaarten.
Telefoneren heeft dus geen enkele zin, je kan alleen maar wachten.
Ik ben erin geslaagd om dit op te lossen zonder dure betaaltelefoon :Tope schreef: Daarnet opnieuw naar het schandalig dure betaalnummer gebeld, omdat ik nog steeds geen punten op mijn account ontvang.
De medewerkster zei mij dat ik niet de enigste ben met mijn klacht en dat er grote vertraging is op de verwerking van vervangen betaalkaarten.
Telefoneren heeft dus geen enkele zin, je kan alleen maar wachten.
per mail naar Bank Card Company. (bij Spaar&Pluk geraakte ik niet binnen)
Het heeft mij wél veel mails en veel geduld gekost.
Na 3 maanden wachten staan mijn punten op mijn account en het saldo klopt zelfs.Tope schreef: Ik krijg sinds 25/02/09 geen punten meer op mijn account, ook al staat mijn nieuwe kaartnummer (gedeeltelijk) op mijn twee laatste uittreksels.
Mijn vorige Argenta Visa kaart heb ik moeten blokkeren na een diefstal.
Heb daarstraks naar Spaar & Pluk gebeld (900 10 703 - € 0,45 / minuut - maandag tot vrijdag van 9 tot 18u) en er schijnt wel degelijk iets mis te zijn.
De medewerkster ging voor mij een klacht indienen om dit probleem op te lossen.
Pas volgende maand zal ik terug cheques ontvangen.
De 2 telefoons naar Spaar & Pluk hebben mij meer dan 4 Euro gekost en dit zonder enig resultaat.
Waarschijnlijk zit ik gauw weer in hetzelfde schuitje, want mijn huidige VISA kaart vervalt volgende maand en er ligt al een nieuwe op mij te wachten.
This system sucks!
Laatst gewijzigd door Tope op 29 mei 2009, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.