spaarekeningen in Nederland
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
spaarekeningen in Nederland
Vanaf 1 april heeft onze regering beslist om de interesten te beperken . In Nederland is het vrije markt . Interesten kunnen vrij bepaald worden.
Ga maar eens kijken.
Het is echter zo dat je 20% roerende voorheffing betaald en daarop de gemeentebelasting.
Het loont echter de moeite dit in het oog te houden wanneer de interesten in Belgie verder dalen zoals bij AXA naar 1% gaan .
Wat ik graag zou weten of we internetrekeningen in Nederland kunnen openen ?
Er zal ook een giro rekening in Nederland moeten worden geopend denk ik.
Ga maar eens kijken.
Het is echter zo dat je 20% roerende voorheffing betaald en daarop de gemeentebelasting.
Het loont echter de moeite dit in het oog te houden wanneer de interesten in Belgie verder dalen zoals bij AXA naar 1% gaan .
Wat ik graag zou weten of we internetrekeningen in Nederland kunnen openen ?
Er zal ook een giro rekening in Nederland moeten worden geopend denk ik.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: spaarekeningen in Nederland
Wel canaris, inderdaad de Nederlandse rentes liggen 'n pak hoger maar daar gaat inderdaad RV af en je moet rekening houden met gemeentebelasting, én gaat het daarenboven soms over tijdelijke acties. 'n Probleem is dat je gedomicilieerd moet zijn in Nederland of 'n Sofi-nummer moet hebben (grensarbeiders)
Dit topic werd echter de laatste weken al 'n paar keer gestart, ik geef je alvast de links misschien kan de daar ook wat extra info vergaren.
Link 1
Link 2
Link 3
Dit topic werd echter de laatste weken al 'n paar keer gestart, ik geef je alvast de links misschien kan de daar ook wat extra info vergaren.
Link 1
Link 2
Link 3
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.