Spaargeld per leeftijdsgroep
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Boss
Spaargeld per leeftijdsgroep
Op aanvraag:
Een anonieme stemming omtrent de verdeling van de spaarcenten per leeftijdsgroep.
Een anonieme stemming omtrent de verdeling van de spaarcenten per leeftijdsgroep.
Re: Spaargeld per leeftijdsgroep
@boss
Ik zie het nut niet van deze poll?
Kan je het opzet ervan toelichten?
Ik zie het nut niet van deze poll?
Kan je het opzet ervan toelichten?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Buidel
De vraag wordt gesteld door Snös en MeOnline in rubriek "Hoeveel spaargeld heb jij in totaal op je rekeningen?"
Hoewel ik beide peilingen irrelevant vind, kan ik best begrijpen, dat men het spaargeld wil linken met de leeftijd.
Dit geeft dan een beter beeld van uw eigen situatie tov. leeftijdgenoten, als dat de bedoeling is tenminste.
Hoewel ik beide peilingen irrelevant vind, kan ik best begrijpen, dat men het spaargeld wil linken met de leeftijd.
Dit geeft dan een beter beeld van uw eigen situatie tov. leeftijdgenoten, als dat de bedoeling is tenminste.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Als je écht wil peilen vind ik dat het roerend en onroerend (afbetaald) 'n beter beeld geeft wat met iemand met 0 € op z'n rekening met 'n afbetaald huis van 500.000€?
Het vermogen kan erg verschillen bij mensen die van plan zijn 'n woning te kopen en d'er net een gekocht hebben.
Het vermogen kan erg verschillen bij mensen die van plan zijn 'n woning te kopen en d'er net een gekocht hebben.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!