Spaargeld verhuizen DB E-saving -> Rabo Plus account
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Spaargeld verhuizen DB E-saving -> Rabo Plus account
Momenteel zit ik bij 3 verschillende banken met spaargeld: Keytrade Azur, Deutsche Bank E-saving account, Rabo Spaarrekening en Rabo Plus Account.
Ik heb de Rabo Plus Account nog maar enkele dagen maar voor ik geld naar daar verhuis zou ik graag te weten komen of ik er voordeel uit haal om geld te verhuizen.
Op de spaarrekening van Keytrade heb ik geld bijgeschreven op de volgende data:
28/07/2010
31/08/2010
02/01/2011
06/01/2011
Is het verstandig om deze rekening nu te sluiten en het geld over te schrijven naar de Rabo Plus Account rekening?
Het is de bedoeling dat het bedrag er 1 jaar blijft op staan en dat het bedrag maandelijks zou aangevuld worden.
Weegt het verlies van getrouwheidspremie op tegen de hogere rente?
Alvast bedankt!
Ik heb de Rabo Plus Account nog maar enkele dagen maar voor ik geld naar daar verhuis zou ik graag te weten komen of ik er voordeel uit haal om geld te verhuizen.
Op de spaarrekening van Keytrade heb ik geld bijgeschreven op de volgende data:
28/07/2010
31/08/2010
02/01/2011
06/01/2011
Is het verstandig om deze rekening nu te sluiten en het geld over te schrijven naar de Rabo Plus Account rekening?
Het is de bedoeling dat het bedrag er 1 jaar blijft op staan en dat het bedrag maandelijks zou aangevuld worden.
Weegt het verlies van getrouwheidspremie op tegen de hogere rente?
Alvast bedankt!
Re: Spaargeld verhuizen DB E-saving -> Rabo Plus account
Als je toch van plan bent dit geld voor minstens 1 jaar op de Spaarplus account van Rabobank te zetten, kun je ze beter zo snel mogelijk en zeker nog in januari overboeken (11-maanden regel). Je verliest max zo'n 5 maand aan opgebouwde getrouwheidspremie maar die 0,4% weegt niet op tegen wat je kunt krijgen op de Rabobank plus rekening.
Wel even oppassen met de valutadatum bij Keytrade, weet niet hoe het juist zit maar voor die bedragen van 6 december zou ik veiligheidshalve wachten tot maandag.
Wel even oppassen met de valutadatum bij Keytrade, weet niet hoe het juist zit maar voor die bedragen van 6 december zou ik veiligheidshalve wachten tot maandag.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.