Spaargeld verhuizen van bank: kosten?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Spaargeld verhuizen van bank: kosten?
Ik wil al mijn spaargeld verhuizen van Argenta naar Moneyou. Zijn hier kosten aan verbonden aan zo'n grote storting?
-
anonymous
Re: Spaargeld verhuizen van bank: kosten?
Kosten om spaargeld over te schrijven? Waarom zou het?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wees gerust, limboo,
Je kan en mag miljoenen euro's overschrijven zonder enige kost.
Ik denk wel dat er een limiet (standaard) is bij Argenta internet bankieren van 25.000 € per dag. Als het over heel grote bedragen gaat: betalen in schijfjes over verschillende dagen. Best geen schijven van 25.000 €, want dan kan je geen enkele andere overschrijving meer doen
Als het over heel heel grote bedragen gaat: rechtstreeks vragen op kantoor: zij kunnen ongelimiteerd overschrijven. Misschien kan je hen ook vragen om de limiet tijdelijk te verhogen ...
Je kan en mag miljoenen euro's overschrijven zonder enige kost.
Ik denk wel dat er een limiet (standaard) is bij Argenta internet bankieren van 25.000 € per dag. Als het over heel grote bedragen gaat: betalen in schijfjes over verschillende dagen. Best geen schijven van 25.000 €, want dan kan je geen enkele andere overschrijving meer doen
Als het over heel heel grote bedragen gaat: rechtstreeks vragen op kantoor: zij kunnen ongelimiteerd overschrijven. Misschien kan je hen ook vragen om de limiet tijdelijk te verhogen ...
Dank voor het antwoord. Wat met de valutadatum ofzo? Tschijnt dat hier risico's aan verbonden zijn.
limboo,
Je moet niet bang zijn. Argenta hanteert correcte valuta data. Ik heb ook al grote bedragen overgeschreven van Argenta naar Rabo, en ik heb daar geen nadelen van ondervonden. Ik veronderstel dat je het hebt over de D+1 en D-1 regelingen, waarbij je vroeger (nu nog?) bij sommige banken een negatieve intrest kreeg als er hoge bedragen maar heel even op je rekening liet staan?
Het enige waar je kan/moet op letten is op de eventuele getrouwheidspremie bij Argenta die je zou kunnen verliezen.
Je moet niet bang zijn. Argenta hanteert correcte valuta data. Ik heb ook al grote bedragen overgeschreven van Argenta naar Rabo, en ik heb daar geen nadelen van ondervonden. Ik veronderstel dat je het hebt over de D+1 en D-1 regelingen, waarbij je vroeger (nu nog?) bij sommige banken een negatieve intrest kreeg als er hoge bedragen maar heel even op je rekening liet staan?
Het enige waar je kan/moet op letten is op de eventuele getrouwheidspremie bij Argenta die je zou kunnen verliezen.
Wat met de interesten die 2 jan bij mij gestort werden? Vorige week woensdag heb ik ook nog 1300 euro op mijn zichtrekening gestort.