Spaarrekening in lijn Fortis
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Spaarrekening in lijn Fortis
Dag een en ander,
Wie weet hoe het nu eigenlijk zit met de in lijn spaarrekening van Fortis?
Ben erin gestapt begin januari, dan was de basisvoet 3,5% en de AP 1%. Me dunkt dat de AP gegarandeerd was voor 6 maanden mits instappen tot 31 januari. Nu dat de basisvoet evenals de AP respectievelijk gezakt zijn naar 3% en 0.01%. Wat met mijn centen qua rentevoeten?
Bedankt voor antwoord.
Mvg,
Ben erin gestapt begin januari, dan was de basisvoet 3,5% en de AP 1%. Me dunkt dat de AP gegarandeerd was voor 6 maanden mits instappen tot 31 januari. Nu dat de basisvoet evenals de AP respectievelijk gezakt zijn naar 3% en 0.01%. Wat met mijn centen qua rentevoeten?
Bedankt voor antwoord.
Mvg,
Re: Spaarrekening in lijn Fortis
je krijgt 3.5 % basisrente tot het moment dat de basisrente tot 3% zaktFlytox schreef: Dag een en ander,
Bedankt voor antwoord.
Mvg,
daarna dus 3% basisrente tot herziening
het énige dat ze garanderen is 1% aangroei, en dit voor een periode van 6 maanden
dus datgene dat je storte tijdens de actieperiode
vandaag krijg je dus enkel 3% +0.01%
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Spaarrekening in lijn Fortis
Dank voor de reactie,
Bij nader inlichten kreeg ik als antwoord bij de betrokke bank dat het inderdaad nu 3% basis rente is en dat de AP wel degelijk 1% blijft, maar tot 1 april 2009. De diienst zelf had zoals ik twijfels over het interpreteren van het desbetreffend KB. Wel heb ik vernomen dat voornoemd KB zou uitgesteld kunnen worden, waarover ik ten sterkste twijfel. Prettig WE
Bij nader inlichten kreeg ik als antwoord bij de betrokke bank dat het inderdaad nu 3% basis rente is en dat de AP wel degelijk 1% blijft, maar tot 1 april 2009. De diienst zelf had zoals ik twijfels over het interpreteren van het desbetreffend KB. Wel heb ik vernomen dat voornoemd KB zou uitgesteld kunnen worden, waarover ik ten sterkste twijfel. Prettig WE