Spaarrekening Keytrade of Rabobank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Spaarrekening Keytrade of Rabobank
Hoi dat klopt beide zijn gratis en de gewone bankkaart is ook gratis
Wat obligaties betreft heb ik heel wat problemen gehoord om eraan te geraken.
Ik heb via Keytrade de laatste bedrijfsobligaties op de primaire markt zoals UCB zonder problemen online kunnen kopen.
Ik heb via Keytrade de laatste bedrijfsobligaties op de primaire markt zoals UCB zonder problemen online kunnen kopen.
Marianne
Als je bij Keytrade een spaarrekening aanvraagt, krijg je automatisch de gratis zichtrekening erbij.RolandT schreef: Ik probeer online zo'n Azur spaarrekening te openen by Keytrade. Als ik het formulier invul lijkt het alsof het gaat om een zichtrekening (men vraagt of ik gratis bankkaarten wil).
Iemand ervaring met Keytrade en online aanvragen? Is het een en dezelfde procedure voor zichtrekening als voor spaarrekening? Of moet je steeds beiden aanvragen?
Men vraagt je dan of je ook de gratis debetkaart wenst. (kredietkaart is niet gratis !)
Indien je niet van plan bent om er ook gebruik van te maken, staat het je vrij van de debetkaart dus niet te nemen.
Toch zou ik je aanraden van ze wél te nemen : ik deed het eerst ook niet, en heb ze pas later bijgevraagd.
Ze heeft me intussen al veel keren 5 centjes opgeleverd.

- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Toen ik een extra bank nodig had, heb ik ook bewust gekozen voor Keytrade. Mee omwille van de hoge rente op hun zichtrekening en de 5 cent actie.
Het feit dat je er met een debetkaart kan werken maakt dat ik altijd een reservekaartje bij de hand heb voor het geval die van Argenta het eens laat afweten. Dan sta ik daar niet in de winkel met mijn mond vol tanden
Verder bieden ze een goede rente op de spaarrekening en heb er dan ook een mooi bedragje geparkeerd.
Het feit dat je er met een debetkaart kan werken maakt dat ik altijd een reservekaartje bij de hand heb voor het geval die van Argenta het eens laat afweten. Dan sta ik daar niet in de winkel met mijn mond vol tanden

Verder bieden ze een goede rente op de spaarrekening en heb er dan ook een mooi bedragje geparkeerd.
Wat zijn jullie ervaringen bij het intekenen op nieuwe bedrijfsobligaties via Keytrade of Rabo? Moet je er nog sneller bij zijn dan bij de grootbanken?