spaarrekening openen: nu of wachten tot april
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
spaarrekening openen: nu of wachten tot april
Ik denk eraan een nieuwe spaarrekening te openen, meer bepaald een ING Lion Deposit. Deze heeft een relatief hoge basisrente, maar momenteel geen aangroeipremie of getrouwheidspremie.
Zou ik dan beter wachten tot april, wanneer aangroeipremies/ getrouwheidspremies verplicht worden? Of zal deze nieuwe premie ook van toepassing zijn op reeds aanwezig geld?
Zou ik dan beter wachten tot april, wanneer aangroeipremies/ getrouwheidspremies verplicht worden? Of zal deze nieuwe premie ook van toepassing zijn op reeds aanwezig geld?
Re: spaarrekening openen: nu of wachten tot april
Dit is gewoonweg niet te voorspellen. Nu ik vermoed wel dat de meeste online spaarrekeningen een veel hoger rendement gaan blijven hebben. Maar welke rekening de beste zal zijn is op dit moment gewoonweg niet te adviseren.
Wat betreft die premies. Ook daar hebben we het raden naar, wij vermoeden dat als je bv. nog in januari stort en je het geld tot 31 december laat staan je tot 31 maart de nu geldende premie krijgt en vanaf 1 april de nieuwe premie.
Wat betreft die premies. Ook daar hebben we het raden naar, wij vermoeden dat als je bv. nog in januari stort en je het geld tot 31 december laat staan je tot 31 maart de nu geldende premie krijgt en vanaf 1 april de nieuwe premie.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zou je aanraden te wachten tot 1 april en dan een rekening te openen bij een bank waarbij je, je goed voelt en die een hoge rente geeft. Anders zou het best wel eens kunnen dat je een rekening opent bij een bank waar je 2 maanden later alweer weg wilt.
-
ikke1967
hallo,
ik ben ook op zoek naar wat meer dan 3 % , ik heb nog een spaarrekening Excellence bij BKCP deze geven nu toch 4.25% wat niet slecht is.( en waar ik vertrouwen in heb)
een deel van mijn geld staat ook bij deutsche bank maar deze geven een stuk mijnder % .
mischien ga ik toch ook nog wachten tot april en kijken wat ze gaan doen .
ze hadden me aangeraden bij db op obligaties te nemen voor 5 jaar aan 4%.
nog een vraagje: als je een leegstaande spaarrekening hebt bij db moet je daar kosten op betalen of niet ?
ik wou een leegstaande spaarrekening afsluiten maar ze vertelde me dat je ze beter laat openstaan voor als er een actie komt op db max en deze is toch gratis. ( iemand die dat kan bevestigen?)
dank u,
ik ben ook op zoek naar wat meer dan 3 % , ik heb nog een spaarrekening Excellence bij BKCP deze geven nu toch 4.25% wat niet slecht is.( en waar ik vertrouwen in heb)
een deel van mijn geld staat ook bij deutsche bank maar deze geven een stuk mijnder % .
mischien ga ik toch ook nog wachten tot april en kijken wat ze gaan doen .
ze hadden me aangeraden bij db op obligaties te nemen voor 5 jaar aan 4%.
nog een vraagje: als je een leegstaande spaarrekening hebt bij db moet je daar kosten op betalen of niet ?
ik wou een leegstaande spaarrekening afsluiten maar ze vertelde me dat je ze beter laat openstaan voor als er een actie komt op db max en deze is toch gratis. ( iemand die dat kan bevestigen?)
dank u,