Spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Spaarrekening
Beste Boon, dit is een forum. Doel is om ervaringen te delen en met elkaar in discussie te gaan om er samen iets uit op te steken en wijzer van te worden. Wij delen onze ervaringen, die soms anders zijn dan jouw idee. We stellen jouw idee in vraag maar ... we dwingen je niet om je werkwijze te veranderen, en evenmin veroordelen we jou.
Dus geen probleem als jij liever alles bij 1 bank hebt ... die gerust waar jij je best bij voelt.
Zelf heb ik ook een xls gemaakt met alles mooi in opgelijst. Niet maniakaal, maar wel voldoende duidelijk om rekeningen en fondsen bij te houden, koersen up te daten ... en bij verandering aan rekeningen ook daar de laatste stand op te nemen. Zo kan ik op 1 A4 zien waar het geld zit en hoeveel ik nog heb.
En ja, meerdere banken heeft voor en nadelen. Voordeel is dat je van een betere intrest kan genieten, nadeel is dat je moet overschrijven naar verschillende instellingen,en dat je niet alles in 1 oogopslag kan zien. Wil ik experimenteren maak ik ere copie en kan herbalanceren, budgetteren en spelen zoveel ik wil
Dus geen probleem als jij liever alles bij 1 bank hebt ... die gerust waar jij je best bij voelt.
Zelf heb ik ook een xls gemaakt met alles mooi in opgelijst. Niet maniakaal, maar wel voldoende duidelijk om rekeningen en fondsen bij te houden, koersen up te daten ... en bij verandering aan rekeningen ook daar de laatste stand op te nemen. Zo kan ik op 1 A4 zien waar het geld zit en hoeveel ik nog heb.
En ja, meerdere banken heeft voor en nadelen. Voordeel is dat je van een betere intrest kan genieten, nadeel is dat je moet overschrijven naar verschillende instellingen,en dat je niet alles in 1 oogopslag kan zien. Wil ik experimenteren maak ik ere copie en kan herbalanceren, budgetteren en spelen zoveel ik wil
-
anonymous
Re: Spaarrekening
Ik weet het maar ik wou vooraf duidelijk maken dat het voor mij zo het simpelst werktNatal schreef: ↑17 augustus 2017, 18:58 Beste Boon, dit is een forum. Doel is om ervaringen te delen en met elkaar in discussie te gaan om er samen iets uit op te steken en wijzer van te worden. Wij delen onze ervaringen, die soms anders zijn dan jouw idee. We stellen jouw idee in vraag maar ... we dwingen je niet om je werkwijze te veranderen, en evenmin veroordelen we jou.
Aan alles voor en nadelen. Maar met die termijnrekening en feit dat ik klant zal zijn bij medirect kan ik wat schuiven indien gewenst.