Spaarrekening voor VZW's
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Spaarrekening voor VZW's
Kent er iemand een bank waar je als VZW nog terecht kan om wat centjes opzij te zetten en een beetje intrest te vergaren ?
Re: Spaarrekening voor VZW's
Onze vzw heeft al jaren een rekening bij Argenta.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Maar die doen dat niet meer gratis. Tegenwoordig moet je daar voor betalen.
Wij zaten vroeger met de vereniging van mede-eigenaars bij Keytrade (toen die nog veel intrest gaven). Maar tegenwoordig weet ik het niet meer (zit niet meer in 't bestuur).
Wij zaten vroeger met de vereniging van mede-eigenaars bij Keytrade (toen die nog veel intrest gaven). Maar tegenwoordig weet ik het niet meer (zit niet meer in 't bestuur).
Voor zover ik weet is onze rekening nog steeds gratis. Gewoon binnen lopen en ff vragen.
Sorry, ik heb me vergist. Het gaat over spaarrekeningen.
Argenta biedt de zichtrekening niet meer gratis aan aan een vereniging. Hoe het zit met bestaande rekeningen weet ik niet.
Argenta biedt de zichtrekening niet meer gratis aan aan een vereniging. Hoe het zit met bestaande rekeningen weet ik niet.
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer:
Uit ervaring weet ik dat banken hier niet staan om te springen (vanwege het hele compliance verhaal gerelateerd aan persoonsgegevens die bij een VZW op de haverklap veranderen). Ik zou bij een grootbank aankloppen ... Kleinere banken gaan je niet met open armen ontvangen ...