Spaarrekening zonder zichtrekening met storting naar je rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Spaarrekening zonder zichtrekening met storting naar je rekening
Hallo,
Inzake mijn probleem van laatste tijd.
Zou ik toch niet beter opteren voor een spaarbank. Dus een spaarrekening zonder echte zichtrekening. Waardoor geld dat daarop staat pas na 2 dagen ofzo op mijn rekening staat??
Ik weet dat médire't dit heeft. Zijn er nog andere opties?
Inzake mijn probleem van laatste tijd.
Zou ik toch niet beter opteren voor een spaarbank. Dus een spaarrekening zonder echte zichtrekening. Waardoor geld dat daarop staat pas na 2 dagen ofzo op mijn rekening staat??
Ik weet dat médire't dit heeft. Zijn er nog andere opties?
Re: Spaarrekening zonder zichtrekening met storting naar je rekening
Al zou dit al bestaan, ik vermoedt dat als het kriebelt, je er alles aan zult doen om aan je geld te geraken,en als dit niet direkt kan, je misschien nog wel ergens geld zult lenen en daardoor nog dieper wegzakt in je mizerie.
Zelfdiscipline is de beste remedie. desnoods aanleren met een afkick programma.
Zelfdiscipline is de beste remedie. desnoods aanleren met een afkick programma.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het probleem is dat die zelfdiscipline er altijd is behalve als ik mij slecht voel want dan zoek i' compensatie in alle mogelijke opties.
Het feit dat ik al dat geld uitgaf op twitch was pure emotionele compensatie.
Je kan het vergelijken met een drugs of alcoholverslaving.
Het feit dat ik al dat geld uitgaf op twitch was pure emotionele compensatie.
Je kan het vergelijken met een drugs of alcoholverslaving.
Geld dat op een spaarrekening staat met een tegenrekening is vaak geen twee dagen onderweg.
Als je op een avond in de week een overschrijving aanvraagt, staat dat geld wel al eens de volgende dag tegen de middag of de avond op je zichtrekening. Althans : dat is mijn ervaring met Santander, NIBC en Moneyou naar Belfius zichtrekening.
Als je op een avond in de week een overschrijving aanvraagt, staat dat geld wel al eens de volgende dag tegen de middag of de avond op je zichtrekening. Althans : dat is mijn ervaring met Santander, NIBC en Moneyou naar Belfius zichtrekening.
De ME3 spaarrekening van MeDirect? Dan duurt het 3 maanden voor je aan je geld kan.
Wat boonpwnz nodig heeft is een familielid dat zijn geld beheert, die ervoor zorgt dat hij altijd direct en vrij aan zijn geld kan voor verantwoorde uitgaven en het blokkeert als hij er onverantwoorde uitgaven mee wil doen.
Dat is 1 van de oplossingen.
Maar ik denk dat hij ook best hulp zoekt, om het onderliggende probleem op te lossen.
En daarnaast, zoals eerder in een ander topic ook al aangegeven, zinvolle bezigheden en hobby's zoekt, aan sport gaat doen, enz.
Maar ik denk dat hij ook best hulp zoekt, om het onderliggende probleem op te lossen.
En daarnaast, zoals eerder in een ander topic ook al aangegeven, zinvolle bezigheden en hobby's zoekt, aan sport gaat doen, enz.
Dat zou inderdaad het eenvoudigste zijn, maar als sommige verslaafde mannen hun zin ni krijgen, die maken boel, zagen en zagen ,en breken den boel desnoods af. Wil je niet meemaken. Dacht dat hij nog thuis woonde???
Begrijpelijk dat ouders dat dan misschien ni willen doen,en het aan een vreemde willen uitbesteden, dan wel zonder beheerskosten.
Ken iemand die zijn broer en zus het ook deden, en uit mizerie naar de vrederechter gestapt zijn, waar hij uiteindelijk onder bewindvoering is geplaatst.
Allereerst begeleiding genoeg hierin ik ben niet alleen dit aan het aanpakken.
Ten 2de ik woon niet meer thuis al sinds meer dan 3 jaar niet meer.
Wie het dan voor mij moet beheren idk ik weet sowieso dat 1 van men ouders bereid is al vermoed ik dat daardoor de relatie ermee helemaal op de klippen gaat.
Ten 2de ik woon niet meer thuis al sinds meer dan 3 jaar niet meer.
Wie het dan voor mij moet beheren idk ik weet sowieso dat 1 van men ouders bereid is al vermoed ik dat daardoor de relatie ermee helemaal op de klippen gaat.
Dat er nog niemand gezegd heeft dat hij zich beter een lief zou zoeken ...en liefst een ouder lief. Dan kan die zijn centen beheren..
Mannen die minnen, herwinnen hun zinnen !
Wie heeft interesse ?
Omdat het een zinvolle bezigheid moet zijn Halewijn. En met een vriendin is de kans groot dat hij zijn probleem verlegt... de vriendin geeft dan het geld uit. Maar je hebt gelijk dat het wel een oplossing is voor zijn verspilzucht, twitchverslaving, of wat je het ook moet noemen.
Voilà... Als hij zou moeten kiezen tussen tieten of twitch... Ik zou het wel weten !
Dat is een vrije keuze die je kan maken en daar hoef je dus geen stress voor te krijgen.
MeDirect heeft even goed spaarrekeningen waar je direct aan je geld kan.
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Mijn man is bewindvoerder voor zijn volwassen zoon, die zelfstandig woont. (Voordien was die in budgetbeheer bij het OCMW.) Sindsdien leven wij in goede verstandhouding en de familieband is er alleen maar op verbeterd.