Spaarrekening zoon die 18 geworden is
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Spaarrekening zoon die 18 geworden is
Interessant. Over welke goede service heb je het? ING is aan het overschakelen naar een "onlinebank". Hier in de omgeving vind je amper nog kantoren met openingsuren. Ik ben ook wel klant bij deze bank; nog.Orakel van Brakel schreef: ↑15 maart 2023, 13:07Ik heb duidelijk gezegd dat ik halverwege maart een huis verkoop. Tot dan heb ik een lening + verzekeringen lopen bij BNP. Dus tot dan kan ik niet weg. Intussen kijk ik rustig rond welke bank de beste tarieven op termijn rekeningen + goeie service biedt. Intussen weet ik dat dat ING is. Ik heb me dan ook klant gemaakt bij ING. Binnen een paar dagen heb ik de centen en open ik daarvoor bij ING een termijn rekening.
Dus ik weet heel goed wat ik zeg.
Heb je eigenlijk niets beters te doen dan mijn posts hier uit te pluizen? Waar gij u mee bezig houdt... ik heb je geblokkeerd hier op het forum. Dan moet ik al je zever al niet meer lezen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Akkoord met de termijnrekening.
BTW, is het nodig dat de kinderen weten van dat spaargeld. Je zou het ook kunnen zeggen een jaar voor de oudste afstudeert.
Al met al is het een bescheiden bedrag, het wordt al moeilijk om daar bv een tweedehands auto van te kopen.
BTW, is het nodig dat de kinderen weten van dat spaargeld. Je zou het ook kunnen zeggen een jaar voor de oudste afstudeert.
Al met al is het een bescheiden bedrag, het wordt al moeilijk om daar bv een tweedehands auto van te kopen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bij BNP heb ik een keer of 5 moeten bellen, Teams gesprek voeren, tot zelfs op kantoor langsgaan alleen maar om de tarieven van een termijn rek te verkrijgen. Die bellen mij enkel als ze geld uit mijn zakken willen slaan. Maar als ik hun nodig heb, geraak ik niet binnen. Ik was ze al een tijdje beu, maar had er mijn lening, verzekeringen, ... Bij ING heb ik 1x gebeld en ik had direct alle info die ik zocht. Ook meteen een afspraak vast kunnen leggen om alles te regelen. Service zal wel vh plaatselijk kantoor afhangen... maar voor mij ging het een pak sneller dan bij BNP. Ik haat het als ik voor een kleinigheid moet over en weer lopen.Sammy2 schreef: ↑18 maart 2023, 22:15Interessant. Over welke goede service heb je het? ING is aan het overschakelen naar een "onlinebank". Hier in de omgeving vind je amper nog kantoren met openingsuren. Ik ben ook wel klant bij deze bank; nog.Orakel van Brakel schreef: ↑15 maart 2023, 13:07
Ik heb duidelijk gezegd dat ik halverwege maart een huis verkoop. Tot dan heb ik een lening + verzekeringen lopen bij BNP. Dus tot dan kan ik niet weg. Intussen kijk ik rustig rond welke bank de beste tarieven op termijn rekeningen + goeie service biedt. Intussen weet ik dat dat ING is. Ik heb me dan ook klant gemaakt bij ING. Binnen een paar dagen heb ik de centen en open ik daarvoor bij ING een termijn rekening.
Dus ik weet heel goed wat ik zeg.
Heb je eigenlijk niets beters te doen dan mijn posts hier uit te pluizen? Waar gij u mee bezig houdt... ik heb je geblokkeerd hier op het forum. Dan moet ik al je zever al niet meer lezen.
Ik ben er trouwens fan van om zo veel mogelijk online te doen. Onlangs bij MeDirect een rekening geopend. Op 10 min alles geregeld terwijl ik nog in bed lag te stinken.