spaarrekeningen vergelijken (getrouwheidspremie)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
spaarrekeningen vergelijken (getrouwheidspremie)
Ik ben van plan binnenkort een bepaalde som geld op een spaarrekening te plaatsen. Volgens deze website komen de twee ethias-spaarrekeningen daar als beter uit. Tussen beide is een klein verschil op te merken:
ethias spaarrekening: basisrente: 0.90%, getrouwheidspremie: 1.50% (totaal: 2.40%)
ethias spaarrekeing plus: basisrente: 1.85% , getrouwheidspremie: 0.50% (totaal: 2.35%).
Het spaargeld zal minstens één jaar blijven staan op zo'n rekening. Mijn vraag is nu: hoe zal de basisrente het komende jaar/jaren veranderen? Ik weet dat dit een beetje koffiedik kijken is maar misschien dat sommige experts onder jullie hier toch een heldere kijk op hebben. Welke rekening kan ik dus het beste kiezen.
ethias spaarrekening: basisrente: 0.90%, getrouwheidspremie: 1.50% (totaal: 2.40%)
ethias spaarrekeing plus: basisrente: 1.85% , getrouwheidspremie: 0.50% (totaal: 2.35%).
Het spaargeld zal minstens één jaar blijven staan op zo'n rekening. Mijn vraag is nu: hoe zal de basisrente het komende jaar/jaren veranderen? Ik weet dat dit een beetje koffiedik kijken is maar misschien dat sommige experts onder jullie hier toch een heldere kijk op hebben. Welke rekening kan ik dus het beste kiezen.
Re: spaarrekeningen vergelijken (getrouwheidspremie)
Die basisrente is niet te voorspellen. Ethias en Rabobank.be garanderen de rente tot eind september en 1 oktober. Wat daarna gaat gebeuren... niemand weet het. Ik zie evenwel op dit moment nog niet direct stijgingen in de lucht hangen, eerder status quo of een daling.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: spaarrekeningen vergelijken (getrouwheidspremie)
Bij Record bank vertelden ze dat hun "hoogvlieger" op 5j gaat zakken volgende week van 3.35 naar 3.00% 
(wegens OLO 10j < 3.00%
)
Dus denk ik dat een volgende daling op komst is.
Met de getrouwheidspremie à 1.50% ben je alvast zeker ervan voor de komende 12 maanden.
Ik heb ook een "oranje boekje" geopend met "berekening van de intresten eind september"

(wegens OLO 10j < 3.00%

Dus denk ik dat een volgende daling op komst is.

Met de getrouwheidspremie à 1.50% ben je alvast zeker ervan voor de komende 12 maanden.

Ik heb ook een "oranje boekje" geopend met "berekening van de intresten eind september"