Spaarrentes stijgen of stabiel
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Spaarrentes stijgen of stabiel
Aangezien Ethias hun rentegarantie afloopt einde deze maand, zullen zij wellicht een eerste indicator zijn wat er gaat gebeuren ?
Dexia verhoogt de spaarrente op de internet spaarrekening.
Nieuwe rente: 1,65% + 0,40% (oude rente: 1,50% + 0,30%)
Nieuwe rente: 1,65% + 0,40% (oude rente: 1,50% + 0,30%)
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Vaganzza schreef:Dexia verhoogt de spaarrente op de internet spaarrekening.
Nieuwe rente: 1,65% + 0,40% (oude rente: 1,50% + 0,65%)
Nu krijg je minder rente (2.05%) dan vroeger (2.15%)

Excuses, heb mij totaal vergist met de getrouwheidspremie van de oude rente. Die moet 0,30% zijn ipv 0,65%. Heb mijn oorspronkelijke bericht aangepast.cooldave schreef:Vaganzza schreef:Dexia verhoogt de spaarrente op de internet spaarrekening.
Nieuwe rente: 1,65% + 0,40% (oude rente: 1,50% + 0,65%)
Nu krijg je minder rente (2.05%) dan vroeger (2.15%)![]()
vaganzza[at]spaargids[punt]be
OK, ik dacht al dat het zoiets moest zijnVaganzza schreef:Excuses, heb mij totaal vergist met de getrouwheidspremie van de oude rente. Die moet 0,30% zijn ipv 0,65%. Heb mijn oorspronkelijke bericht aangepast.cooldave schreef:
Nu krijg je minder rente (2.05%) dan vroeger (2.15%)![]()

Komaan, zeg
Dexia is nu toch een echte schande. Eerst staatssteun krijgen, dan een bonus uitkeren aan de manager en nu de rente van hun rekening nog een beetje verhogen. Wat een hypocrisie! Ben blij dat ik nooit geld in die bank heb gestoken...
Dexia is nu toch een echte schande. Eerst staatssteun krijgen, dan een bonus uitkeren aan de manager en nu de rente van hun rekening nog een beetje verhogen. Wat een hypocrisie! Ben blij dat ik nooit geld in die bank heb gestoken...
moeten we de stad gent niet volgen en sparen bij de bonusbanken boycotten?
valrie schreef:moeten we de stad gent niet volgen en sparen bij de bonusbanken boycotten?
Goed idee, eventueel via spaargids een mail naar die bonusbanken laten sturen, dat wij hun zullen afrekenen hiervoor.
Het is wel zo dat je al bijna een universitiair diploma in de wiskunde moet hebben om het juiste moment te kiezen om je geld af te halen zonder verlies van de getrouwheidspremie. Het zal dan stapsgewijze moeten gebeuren.
Ik denk niet dat veel spaargidsers hun "kapitaal" bij zo een bonusbank hebben staan. Want bonusbanken geven meestal maar een heel lage intrest.
Ook fijn zou zijn om telkens één bank te viseren , dan kunnnen zij gaan bleiten dat de andere banken die het ook doen met rust gelaten worden, en de week later wordt dan een andere bank aangepakt.
De stad antwerpen doet al niet mee heb ik vanmorgen in de krant gelezen.
Een zeer mooie zet van die Christophe Peeters, voor de publieke opinie dan toch. Wanneer zijn het alweer gemeenteraadsverkiezingen? ;-)
Als er nog iemand mocht twijfelen of hij nu verdiend aan zijn spaargeld
MAAR , er zou beterschap op komst zijn
http://www.deredactie.be/permalink/1.1114529" onclick="window.open(this.href);return false;

MAAR , er zou beterschap op komst zijn

http://www.deredactie.be/permalink/1.1114529" onclick="window.open(this.href);return false;
Mss zijn er ook renteafspraken met de staat die het verschil innen want ik zie niet veel renteconcurrentie tss banken zoals vroeger...