Spaarverzekering op 8 jaar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
Spaarverzekering op 8 jaar
Kan er hier misschien gemeld worden of er al bonussen bekend zijn van bv First Invest, Crest, Top Rendement Invest, ... En er zijn er al zoveel meer.
Maar... ofdat er bonussen zullen zijn
Ik zit in de Top Rendement Invest (tak21) van Fortis AG met 0% gewaarborgde intrest. Ik zit stiekem te hopen op een kleine intrest maar ik mag eigenlijk blij zijn dat de uitgever ervan nog bestaat zeker hé.
Maar... ofdat er bonussen zullen zijn
Ik zit in de Top Rendement Invest (tak21) van Fortis AG met 0% gewaarborgde intrest. Ik zit stiekem te hopen op een kleine intrest maar ik mag eigenlijk blij zijn dat de uitgever ervan nog bestaat zeker hé.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Spaarverzekering op 8 jaar
Ik zit bij First Invest en Crest 30-40.
Ik meen me te herinneren dat Ethias vorig jaar hun rendement van 5,2% bekend maakte, de eerste zondag na nieuwjaar.
Stond toen gepubliceerd in de zondagskrant.
Ik denk dat ze nu liever niks publiceren aangezien er geen bonussen te verdelen zijn...
Ben wel razend benieuwd wat AXA kan, want zij hebben altijd gezegd dat ze in de goede jaren wat aan de kant zetten voor de magere jaren.
Ze mogen nu wel dat spaarpotje aanspreken!
Indien minder dan 3%, denk ik dat velen ofwel hun geld afhalen of zoals ik zal stoppen met bijstorten.
Ik meen me te herinneren dat Ethias vorig jaar hun rendement van 5,2% bekend maakte, de eerste zondag na nieuwjaar.
Stond toen gepubliceerd in de zondagskrant.
Ik denk dat ze nu liever niks publiceren aangezien er geen bonussen te verdelen zijn...
Ben wel razend benieuwd wat AXA kan, want zij hebben altijd gezegd dat ze in de goede jaren wat aan de kant zetten voor de magere jaren.
Ze mogen nu wel dat spaarpotje aanspreken!
Indien minder dan 3%, denk ik dat velen ofwel hun geld afhalen of zoals ik zal stoppen met bijstorten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.