Sparen aan 5% bij RABO
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Sparen aan 5% bij RABO
Inderdaad, de eerste krijgt alles op z'n kop.paul schreef: Wie als EERSTE de intrest laat zakken, krijgt dikwijls de meeste verwijten naar het hoofd geslingerd. Soms vraag ik mij af of rabobank misschien beter soms eerst de concurrenten de kastanjes uit het vuur laat halen, door niet als eerste de intrest te verlagen.

...en ik vrees dat bankshopping op dit moment weinig zit heeft, 't zakt overal in als 'n pudding. Mooi blijven zitten is de boodschap.
En qua niveau, nou ja in het vuur van de strijd hé.

En hier en daar wat frustraties, de banken hebben jarenlang miljarden euros verdiend met ons spaargeld, acquisities gedaan, exuberante lonen uitbetaald en dito ontslagpremies, luxueuze etentjes, vakanties, privé zakenjets, loges, ... (sponsoring beschouw ik dan nog als reclame)
"...Mijnheer van de bank gaat hem dit jaar weer nen hele grote nieuwe broem-broem kopen,..." (zoals in het clipje van: "Ben je al mee?" van Rabo)
Spaargeld op 'n spaarrekening werd ons toch altijd als bijna risicovrij voorgesteld, als je dan nadien hoort dat ze daarmee dan risicovolle producten mee aankopen om de winstmarge zo hoog mogelijk te hebben.
Tenslotte gaan wij als belastingbetaler toch mogen opdraaien voor gans de badbanks ed.
angst, frustaties, woede, 't zijn slechte raadgevers.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Sr. Member
Ik ben blij dat te horen, maar dan moet dat positivisme niet alleen bij Rabobank worden toegepast maar ook in andere discussies, bij laat-ons-zeggen de tak21-beleggingen!Sara51 schreef:Welkom op deze site!!!! Ik ben blij dat u deze opmerking geeft!!!!!Het niveau van het forum is totaal ondermaats!!! In deze huidige financiële crisis inderdaad zou iedereen elkaar positief moeten steunen!!!!!!jon schreef: Spaargids is een schitterende site,maar het niveau van het forum is soms ondermaats.Wanneer een bank minder rente geeft doen ze dit niet om iemand te pesten hoor!!! Aan de hand van de reactie's op het forum krijg je wel die indruk.Laat het forum een bron van informatie zijn voor elkander en niet een bron van ergernis tegenover de banken.Zo zal het forum een gezellig onderonsje worden.

Gelukkig voor Sara51 biedt Rabobank geen tak21 verzekeringen aan 

-
- Sr. Member
Jay schreef: Gelukkig voor Sara51 biedt Rabobank geen tak21 verzekeringen aan![]()

Dit is niet enkel op dit forum, fora zijn nu eenmaal aparte biotopen...jon schreef: Spaargids is een schitterende site,maar het niveau van het forum is soms ondermaats.
De (vermeende) anonimiteit brengt nu eenmaal niet altijd het goede van de mensen naar boven

Ieder zijn mening zou ik zeggen 

Het gaat hier niet over de rabobank, Tak 21 bij axa ea. maar wel de manier waarop men soms iets wil zeggen!!!!!
Ik weet iedereen is gefrustreerd door deze situatie ikzelf ook en razend.... maar laat ons toch vriendelijk en beleefd blijven !!!
Dat wilde ik hiermee zeggen!!!!
Ik weet iedereen is gefrustreerd door deze situatie ikzelf ook en razend.... maar laat ons toch vriendelijk en beleefd blijven !!!
Dat wilde ik hiermee zeggen!!!!