Sparen bij Aion niet meer interessant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Sparen bij Aion niet meer interessant
Ja, waar dan niets meer opstaat

Waar jij hier nu al de hele tijd reklame voor maakt, is een puur Ponzi schema.
Hier op het forum weten ze wel beter

Je kan enkel een duidelijk en eerlijk beeld vormen als je alle correcte informatie gezien en ervaren hebt.amturingas schreef: ↑25 februari 2021, 16:57 Ja, waar dan niets meer opstaat![]()
Hier op het forum weten ze wel beter![]()
Wat momenteel zo niet is in u geval.
Ik weet met zekerheid dat het geen Ponzi is.
THE POWER OF COMPOUNDING
"Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it. He who doesn't, pays it."
-Albert Einstein-
"Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it. He who doesn't, pays it."
-Albert Einstein-
-
- Verbannen Gebruiker
Het begint nooit als Ponzi. Het eindigt alleen zo.BullBearT schreef: ↑25 februari 2021, 17:48Je kan enkel een duidelijk en eerlijk beeld vormen als je alle correcte informatie gezien en ervaren hebt.amturingas schreef: ↑25 februari 2021, 16:57 Ja, waar dan niets meer opstaat![]()
Hier op het forum weten ze wel beter![]()
Wat momenteel zo niet is in u geval.
Ik weet met zekerheid dat het geen Ponzi is.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Actie bonus 100 euro is verlengd tot 31 maart 2021 met veel betere voorwaarden nu.
Vroeger moest je premium-lid blijven à 19€ lidgeld per maand om je extended spaarrek à 0,10% basis + 0,90% getrouwheid te bewaren.
Nu kan je na 1 mnd downgraden naar light (1,90€ resp 3,90€ lidgeld per maand) en toch je extended spaarrek behouden.
Voor die 100 euro bonus heb je wel een Peterschapslink nodig.
Ik kan er jou een geven.
Gewoon rekenen: met die 100 euro kan je een paar jaar gratis lid zijn!
ENKEL VOOR ERNSTIGE KANDIDATEN
Denk er eens over na.
Vroeger moest je premium-lid blijven à 19€ lidgeld per maand om je extended spaarrek à 0,10% basis + 0,90% getrouwheid te bewaren.
Nu kan je na 1 mnd downgraden naar light (1,90€ resp 3,90€ lidgeld per maand) en toch je extended spaarrek behouden.
Voor die 100 euro bonus heb je wel een Peterschapslink nodig.
Ik kan er jou een geven.
Gewoon rekenen: met die 100 euro kan je een paar jaar gratis lid zijn!
ENKEL VOOR ERNSTIGE KANDIDATEN
Denk er eens over na.
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 5 maart 2021, 18:57, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik denk dat ze weten dat mijn advies peperduur isazerty_123 schreef: ↑24 februari 2021, 15:26 Heeft Aion ook al eens gebeld om je mening over de diensten te polsen? Hebben ze bij mij een week of 2 terug gedaan, hopelijk gaan ze ook iets met de feedback doen...
Verder ben ik benieuwd of ze de peterschapsactie nog gaan vervangen door iets anders binnenkort, of dat ze er genoeg klanten mee hebben binnengehaald...

Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 5 maart 2021, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
vreemd: dit zal misschien in de nieuwe voorwaarden vermeld staan die vanaf vandaag van kracht gaan, hoewel dat heb ik daar toch nog niet duidelijk in terug gevonden... Kun je dat ergens aantonen spaarfreakje?spaarfreakje schreef: ↑5 maart 2021, 03:13
Nu kan je na 1 mnd downgraden naar light (1,90€ lidgeld per maand) en toch je extended spaarrek behouden.
Op de website zie ik nu nog altijd staan: https://www.aion.be/nl/extended-spaarrekening
Onze Extended spaarrekening is exclusief beschikbaar voor Premium leden.
Dat is iets anders dan sparen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
- Verbannen Gebruiker
BullBearT is zeer gemotiveerd om zijn producten aan de man te brengen
. Met ongelooflijke rendementen, tot 70% per jaar. Dat het ook -100% kan zijn, daar zwijgt hij over.

Intussen contact gehad met Aion en het klopt inderdaad: vanaf vandaag is het mogelijk te downgraden naar de light formule mét behoud van de extended hoogrenderende spaarrekening. Let wel, het light lidgeld van 1,9 per maand wordt vanaf juni opgetrokken tot 3,9 euro per maand. Bij het downgraden verliest de klant de toegang tot alle Moneymax services en andere voordelen.yezzer schreef: ↑5 maart 2021, 08:45vreemd: dit zal misschien in de nieuwe voorwaarden vermeld staan die vanaf vandaag van kracht gaan, hoewel dat heb ik daar toch nog niet duidelijk in terug gevonden... Kun je dat ergens aantonen spaarfreakje?spaarfreakje schreef: ↑5 maart 2021, 03:13
Nu kan je na 1 mnd downgraden naar light (1,90€ lidgeld per maand) en toch je extended spaarrek behouden.
Op de website zie ik nu nog altijd staan: https://www.aion.be/nl/extended-spaarrekening
Onze Extended spaarrekening is exclusief beschikbaar voor Premium leden.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Dat is wel nice, want ik gebruik het grote deel van die extra diensten toch niet. En 19 vs 3.9 per maand is toch ook een groot verschil...
Het kan ook meer mensen overhalen om hun spaargeld over te zetten, want er is nu geen 27000€ (ongeveer, ik geloof dat het hier ergens exact uitgerekend was) meer nodig om break even te draaien tegenover klassieke spaarboekjes...
Het kan ook meer mensen overhalen om hun spaargeld over te zetten, want er is nu geen 27000€ (ongeveer, ik geloof dat het hier ergens exact uitgerekend was) meer nodig om break even te draaien tegenover klassieke spaarboekjes...
Ik zou niet te veel vertrouwen op wat de helpdesk je vertelt. Je bent pas zeker als een Spaargidser het geprobeerd heeft.
Dat heb ik dus meteen gedaan, downgrade naar de light versie (ook omdat ik ook het overgrote deel van de extra diensten niet eens gebruik).
Wordt vanaf de eerstvolgende maandelijkse periode actief.
Dan weet je pas vanaf de eerstvolgende periode of je je extended-spaarrekening kan behouden.
Klopt zoals u schrijft, en ik begrijp enigszins dat u achterdochtig bent, maar de algemene voorwaarden voor de light versie staan op de site in pdf formaat als u deze opzoekt. En bij downgrade krijg je die uiteraard nogmaals ter bevestiging in uw mail box. En in die voorwaarden staat er toch wel degelijk vermeld dat de extended spaarrekening inbegrepen is in de light.
Wellicht is die ommezwaai er gekomen omdat veel mensen 19 euro per maand veel teveel vinden als je daar het rendement tegenover zet. Let wel, de light versie kost is € 3,9 per maand. Nu is dat wellicht nog € 1,9 maar ergens in juni wordt het € 3,9 .
Als je dat x12 doet en tegenover de opbrengst zet die je beoogt te krijgen, dan lijkt dat toch nog een faire deal, maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk.
En als je inderdaad nog € 100 kan scoren (zoals ik ook daadwerkelijk ontving van AION), dan kun je daar toch wel 2 jaar mee voortboeren zonder eigenlijk zelf kosten te moeten maken.
Kan je zeggen op welke pagina? Dan hebben we allemaal zwart op wit bewijs.
Ik ben extra achterdochtig omdat ik amper kan geloven dat een bank je geld wil aan 1% interest. I.c.m. met een lidmaatschap van 19 Euro per maand kan ik het misschien nog begrijpen als ze er van uit gaan dat velen er maar net genoeg geld op zetten om de prijs van het lidmaatschap te compenseren. Als je nu ook 1% interest kan krijgen i.c.m. een lidmaatschap van 3,90 Euro per maand, dan zullen ze een groot deel van hun premium-klanten binnen de kortste keren zien omschakelen naar Light en verliezen ze 80% van de abonnementsgelden van die klanten.