Sparen bij Aion niet meer interessant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Sparen bij Aion niet meer interessant
Ik zie dat bij AION weer een peterschapsactie loopt.
Als er iemand mij zo een link kan bezorgen kunnen we mogelijks beiden van 100€ extra genieten.
Volgens wat ik hierboven lees heb ik dan ook jouw gegevens nodig.
Als er iemand mij zo een link kan bezorgen kunnen we mogelijks beiden van 100€ extra genieten.
Volgens wat ik hierboven lees heb ik dan ook jouw gegevens nodig.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik weet niet of er nog veel zitten hier die op premium zijn blijven plakken.
Ik heb in elk geval sinds begin deze maand geen premium meer, omdat de reden voor dat premium lidmaatschap (de extended rekening) nu ook voor light beschikbaar is...
Ik heb in elk geval sinds begin deze maand geen premium meer, omdat de reden voor dat premium lidmaatschap (de extended rekening) nu ook voor light beschikbaar is...
Hier ook nog interesse voor de peterschapsactie.
Stuur gerust PM.
Stuur gerust PM.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben ook op zoek naar info over de peterschapsactie. Wie heeft een link naar de details en een code?
De details vond ik al:
https://aion.eu/dam/jcr:42275e5b-dd61-4 ... _v1_EN.pdf
Belangrijk is dat we elkaar 'kennen', dus zeker naam kennen.
Wie heeft er al meer dan 1 maand een Premium en heeft er minstens 50 euro op staan? Die kan me zeker een code bezorgen.
De details vond ik al:
https://aion.eu/dam/jcr:42275e5b-dd61-4 ... _v1_EN.pdf
Belangrijk is dat we elkaar 'kennen', dus zeker naam kennen.
Wie heeft er al meer dan 1 maand een Premium en heeft er minstens 50 euro op staan? Die kan me zeker een code bezorgen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Niemand die nog Premium is en mij een referral kan bezorgen?
Zijn er limieten voor het afhalen van grote bedragen?
In de algemene voorwaarden is alleen sprake van limieten op de bankkaarten.
In de algemene voorwaarden is alleen sprake van limieten op de bankkaarten.
Maximaal 1.000.000 EUR per transactie. Voor instant SEPA-overschrijvingen is het maximum 1.000 EUR.
https://support.aion.be/nl/support/solu ... schrijven-
https://support.aion.be/nl/support/solu ... schrijven-
Ik heb vandaag een voorgestelde update van de Aion-applicatie via Play Store geïnstalleerd. Bij het openen van de applicatie krijg ik nu de melding "Je app is aangepast. Om de app te gebruiken verwijder je deze versie en installeer je de officiële versie van de Aion-Bank applicatie". Heb de app dan maar verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (eerst via Play Store) en opnieuw zelfde melding. Weer maar eens verwijderd en app geïnstalleerd via link op Aion.be: zelfde probleem. Ik heb dus geen toegang tot mijn rekeningen en kan ook geen contact opnemen met het befaamde "customer happiness center" (want via de app). Op de website raak ik niet veel wijzer, er is zelfs geen telefonisch contact mogelijk. Alles verloopt via de app, maar die werkt dus niet meer bij mij. Iemand zelfde probleem? Wat nu?
@coenen
Ik heb in het begin van het jaar een nieuwe gsm moeten kopen om de Aion (en ook KBC) app's te kunnen runnen.
Ik heb in het begin van het jaar een nieuwe gsm moeten kopen om de Aion (en ook KBC) app's te kunnen runnen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik meen mij te herinneren dat er een reden was waarom ik nogal huiverachtig sta tegenover alles waar het woord "app" in voorkomt ... weet alleen de reden niet meer 

Vaak ging het toen niet meer omdat de smartphone een sterk verouderde Android versie had, ergens rond 5 of 6. Dat zal bij jou niet het geval zijn.
Bij sommige banken doet de app al raar als mijn klok op de smartphone een minuut afwijkt van de officiële tijd. Zelfs in die mate dat mijn toegang geblokkeerd wordt.
Misschien dat ook eens proberen ?? ?
Klok compleet gelijk zetten, opnieuw proberen..
Anders : je gsm terug naar fabrieksinstellingen zetten en opnieuw proberen.
Vorige smartphone nog in bezit ? Probeer daarmee eens ?
Tablet in huis ? Idem....
Op hun website staat :
"""""E-mail:
Stuur een e-mail naar info@aion.be en krijg binnen 24 uur antwoord.""""
Contactformulier :
https://aion.eu/be-nl/contacteer-mij
Bij sommige banken doet de app al raar als mijn klok op de smartphone een minuut afwijkt van de officiële tijd. Zelfs in die mate dat mijn toegang geblokkeerd wordt.
Misschien dat ook eens proberen ?? ?
Klok compleet gelijk zetten, opnieuw proberen..
Anders : je gsm terug naar fabrieksinstellingen zetten en opnieuw proberen.
Vorige smartphone nog in bezit ? Probeer daarmee eens ?
Tablet in huis ? Idem....
Op hun website staat :
"""""E-mail:
Stuur een e-mail naar info@aion.be en krijg binnen 24 uur antwoord.""""
Contactformulier :
https://aion.eu/be-nl/contacteer-mij
Het probleem is sinds maandag al opgelost. Het lag bij hun en ze waren reeds op de hoogte.
Voor mijn zakelijke activiteit moet ik elke maand een hoop euro's omzetten in USD.
Ik ben op zoek naar een voordelige manier.
Ik kwam bij Aion uit. Ze zouden dit doen tegen het interbancair tarief.
In de app zou je de actuele wisselkoers moeten kunnen zien die ze hanteren. Zou iemand dit kunnen posten voor EUR > USD?
Ik ben nog geen klant, dus kan niet in de app kijken. En graag zou ik toch, voordat ik klant word, weten of dit daadwerkelijk interessante wisselkoersen zijn.
Alvast bedankt!
In de app zou je de actuele wisselkoers moeten kunnen zien die ze hanteren. Zou iemand dit kunnen posten voor EUR > USD?
Ik ben nog geen klant, dus kan niet in de app kijken. En graag zou ik toch, voordat ik klant word, weten of dit daadwerkelijk interessante wisselkoersen zijn.
Alvast bedankt!
-
- Jr. Member
- Contacteer:
€1 <-> 1.1601 USDOsiriX schreef: ↑27 oktober 2021, 20:14 Voor mijn zakelijke activiteit moet ik elke maand een hoop euro's omzetten in USD.
Alvast bedankt!
Edit: Ik kijk opnieuw, en het is nu:
€1 <-> 1.1602 USD