Sparen bij fortis
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Sparen bij fortis
Dat zal zeker wel de bedoeling zijn, een extra zekerheid voor de banken.Tomasz schreef: Ok, bedankt gasten! Toch jammer dat dit allemaal zo onoverzichtelijk is... Voor mensen met weinig tijd/interesse maar die toch iets uit hun geld willen halen, wordt het bijna onmogelijk gemaakt
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Vaganzza schreef: Je kan de online spaarrekening volledig gratis hebben ZONDER zichtrekening. Via een gratis beleggersrekening kan je aan online bankieren doen. Wel best ook een klassieke spaarrekening openen, zo kunnen ze in een kantoor (volledig gratis) je geld overschrijven via een tijdelijke zichtrekening.
Ik denk niet dat ze hiervoor veel reclame maken bij Fortis. Wanneer er teveel mensen voor zo'n formule zouden kiezen dan stoppen ze er waarschijnlijk onmiddellijk mee.
-
spaarhopper
- Newbie

- Contacteer:
« Antwoord #16 Gepost op: 22 Oktober 2009, 17:50:49 »
--------------------------------------------------------------------------------
Citaat van: Vaganzza op 18 Oktober 2009, 22:22:20
Je kan de online spaarrekening volledig gratis hebben ZONDER zichtrekening. Via een gratis beleggersrekening kan je aan online bankieren doen. Wel best ook een klassieke spaarrekening openen, zo kunnen ze in een kantoor (volledig gratis) je geld overschrijven via een tijdelijke zichtrekening.
Ik heb momenteel een online rekening bij Fintro (idem als bij Fortis),
en ik was verplicht om er een zichtrekening bij te nemen, en een betaalkaart, voor beide moest ik betalen + nog eens te betalen voor online-bankieren.
-->Zou dit dan met die beleggersrekening allemaal gratis zijn, of is het enkel de kost van de zichtrekening die dan vervalt?
Maar op zich al een goed idee om na te vragen, goede tip !
- > Voor een beleggersrekeing moet ik dan waarschijnlijk wel kasbons of zo aanschaffen ?
« Antwoord #16 Gepost op: 22 Oktober 2009, 17:50:49 »
--------------------------------------------------------------------------------
Citaat van: Vaganzza op 18 Oktober 2009, 22:22:20
Je kan de online spaarrekening volledig gratis hebben ZONDER zichtrekening. Via een gratis beleggersrekening kan je aan online bankieren doen. Wel best ook een klassieke spaarrekening openen, zo kunnen ze in een kantoor (volledig gratis) je geld overschrijven via een tijdelijke zichtrekening.
Ik heb momenteel een online rekening bij Fintro (idem als bij Fortis),
en ik was verplicht om er een zichtrekening bij te nemen, en een betaalkaart, voor beide moest ik betalen + nog eens te betalen voor online-bankieren.
-->Zou dit dan met die beleggersrekening allemaal gratis zijn, of is het enkel de kost van de zichtrekening die dan vervalt?
Maar op zich al een goed idee om na te vragen, goede tip !
- > Voor een beleggersrekeing moet ik dan waarschijnlijk wel kasbons of zo aanschaffen ?
-
spaarhopper
- Newbie

- Contacteer:
Hoi,
ik dacht met een beleggersrekening te kunnen werken, om mijn transacties naar en van mijn online spaarrekening te kunnen beheren, maar volgens mijn kantoorhouder is dat niet mogeljk, en heb ik nog wel degelijk een zichtrekening nodig.
Momenteel betaal ik jaarlijks volgende bankkosten :
- pc banking : 12 eur/jaar
- kaart : nodig om pc banking te kunnen doen : 2,50 eur per jaar (denk ik)
- zichtrek. : +- 8 eur/jaar
Kom je toch al rap op een 22,50 eur minstens per jaar (want ook nog opletten, afhalen met je kaart in niet-Fortis/Fintro automaat, kost iets per verrichting..)
ik dacht met een beleggersrekening te kunnen werken, om mijn transacties naar en van mijn online spaarrekening te kunnen beheren, maar volgens mijn kantoorhouder is dat niet mogeljk, en heb ik nog wel degelijk een zichtrekening nodig.
Momenteel betaal ik jaarlijks volgende bankkosten :
- pc banking : 12 eur/jaar
- kaart : nodig om pc banking te kunnen doen : 2,50 eur per jaar (denk ik)
- zichtrek. : +- 8 eur/jaar
Kom je toch al rap op een 22,50 eur minstens per jaar (want ook nog opletten, afhalen met je kaart in niet-Fortis/Fintro automaat, kost iets per verrichting..)