Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Kasbons en termijnrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Sparen en beleggen

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
12 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Behaal de hoogste rente door te vergelijken kasbons - termijnrekeningen - step-up
jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

Sparen en beleggen

• Citeer

Bericht door jempi25 » 21 februari 2009, 10:11

Hallo,
Ik lees heel veel over de beleggingsvormen!
Maar ik geraak er niet aan uit? De een zegt termijn de ander internetrekening, de ander tak 21?
Nu met de hervorming van de spaarboekjes 1 april?
Wat is nu echt goed?
Indien je op dit moment op 5 jaar 4,15 % brutto krijgt?
Met het gedacht dat de spaarboekjes max 3% plus max 50 %getrouwheidspremie mogen geven?
Gaan de banken die 3% zeker geven of gaat die niet gehaald worden?
Dus zoals ik al zeg 4,15% 5 jaar lang, netto 3,5275% kapiltaliseerbaar?
Wat is dan echt goed met de crisis in de financiële wereld.
Kiezen voor 5 jaar een goede intrest? Of meegaan met de schommelingen van de rentes?
Ik moet zeggen dat ik van de tak 21 die 8 jaar en 1 maand moeten  staan, genoeg heb, ze beloven u hemel op aarde ( uit het verleden 6.25% zogezegd) maar als je de instapkosten enz aftrekt heb je volgens mij nog niet wat je op een spaarboekje krijgt? En zeker zoals dit jaar o% krijgt!
Wie heeft nu eens een neus voor deze topic!
Vriendelijke groetjes
jempi

Nicos
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Nicos
Verstuur privébericht

Re: Sparen en beleggen

• Citeer

Bericht door Nicos » 21 februari 2009, 10:41

Jempi,

Ik denk dat het momenteel heel moeilijk is om een pasklaar antwoord te geven. Het hangt voor ieder van ons van zijn persoonlijke situatie af, daarmee wil ik zeggen : ben je nog op zoek naar een huis/appartement of is je woning bijna afbetaald, heb je schoolgaande kinderen of niet, wat zijn uw toekomstplannen kortom. Voor mij persoonlijk zie ik het zo : geld dat je lang kan missen (bv 8 - 10 jaar) zou ik sowieso in een Tak 21 steken (bv BKCP die momenteel 8 jaar 3,75% gegarandeerd aanbieden en geen instapkosten hebben op dit moment). Geld dat je 2 of 3 jaar kan missen misschien op termijnrek zetten (nadeel is natuurlijk dat je er eigenlijk niet aan mag komen) maar ik maak me wel bedenkingen bij Credit Europe (hun intresten zijn veel hoger dan de overige). Voor het overige raad ik zeker de BMBP Top rekening aan van Banca Monte Pashi (super service daar) en zou ik vooral kijken naar het totaalplaatje basisintrest + getrouwheidspremie. Zo kom je nu nog aan 4% bij Ethias spaarrekening en Deutsche Bank (hoewel ik daar persoonlijk slechte ervaringen mee heb en deze bank niet echt aanraadt). 

Veel succes in je zoektocht.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
robokat
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer robokat
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door robokat » 21 februari 2009, 10:53

Dit is geen verhaal van OF - OF maar van EN - EN.

Spreiden van je geld betekent niet enkel spreiden over verschillende instellingen maar ook spreiden over verschillende beleggingsvormen.

Dus: steeds een stuk cash geld op een spaarrekening, en wat je verder kan missen verdelen over termijnrekeningen, obligaties, tak21, fondsen, enz...

Onder verschillende omstandigheden zullen deze producten anders reageren. Gezien we geen glazen bol hebben over wat de toekomst brengt (economie, wetswijzigingen, ...) zullen sommige producten het beter of slechter doen, maar globaal ben je beter ingedekt door te spreiden over beleggingsvormen.

jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jempi25 » 21 februari 2009, 13:14

Dat begrijp ik de een is de ander niet.
Maar ik heb een kasbon gevonden van 4.15 % brutto van Recordbank 5 jaar en kapitalisatie.
Het geld kunnen we zeker 5 jaar missen, dus wat is je mening over dit?
Dan een spaarrekening zoals Ethias, deze intrest is toch maar geldig tot wanneer er weer een wijziging komt denk ik? Op dit moment zakken de % toch constant hé?
Geven zij 4 % ook voor 5 jaar dan hierop?
En dan over de tak 21, ik heb bij Axa eind 2007 belegt Crest 40 en bij Ethias de befaamde First Invest, Lift Invest, Multy Security, First rekening.
En ik moet zeggen dat dit mij eigenlijk niet zoveel opgebracht heeft! De Crest nog niets tot nu toe en de First invest idem.
Daarom dat ik over die dingen zo twijfelachtig bent. Ik heb zoals gezegd hier in dit topic gespreidt maar ik heb nog nooit goede ervaringen gehad met deze produkten, ook niet destijds met de ASLK met Fondsen, tijdens de crash 11 sep toen de vlieger in Amerika in invloog vervielen bij mij ook fondsen en weiniger opgetrokken dan met winst, zogoed als nul en zelfs verlies!
Dus graag wat vrijblijvende advies over die eerste vragen?
Dank U
Groetjes

robokat
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer robokat

• Citeer

Bericht door robokat » 21 februari 2009, 14:30

jempie25, enkele bedenkingen bij je vragen:

- spaarrekeningen: in mijn mening evolueren deze in het komende jaar naar maximaal 2,80%, vergelijkbaar met de rentestanden in 2005. Niet veel soeps dus, enkel interessant om cash geld te hebben.

-kasbons & termijnrekeningen: hierin had je enkele maanden geleden moeten instappen, nu staan de rentes heel laag en is het in feite te laat. Enkel Credit Europe biedt nog termijnrekeningen die de moeite waard zijn.
Indien je 4,15% goed vindt, kan je instappen, maar stop daar niet al je geld in.

- tak21: je bent pas eind 2007 ingestapt en je klaagt dat het je niet veel heeft opgebracht. Hier koester je wellicht verkeerde verwachtingen. tak21 is een langetermijnbelegging, dus op een dik jaar tijd kan je geen uitspraak doen over het rendement. Je moet dit bekijken over een periode van 8 jaar. Op dit ogenblik: houden wat je hebt en volgend jaar herevalueren.

Momenteel kijk ik zelf naar goede bedrijfsobligaties, die wellicht het enige alternatief vormen t.o.v bovenvermelde producten als je een deftig rendement wil halen. Ik stap op dit ogenblik zeker niet in nieuwe termijnrekeningen, kasbons, fondsen of tak21 producten.
Laatst gewijzigd door robokat op 21 februari 2009, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jempi25 » 21 februari 2009, 20:01

Ik heb het steeds moeilijk om de banken te begrijpen!
Misschien ben ik lomp, maar ik wil eens opnieuw iets vragen , misschien zitten hier slimme mensen?
Ik geef toe dat ik belegd heb via kasbon Record 4.15 % 60 maanden.
Nu iedereen zegt spaarrekeningen termijnrekeningen?
Heb je meer winst wanneer je bv 10.000 € belegt in een kasbon op 5 jaar aan de 4.15 % brutto kapitalisatie
of heb je meer als je de spaarrekening bv aan 4 % neemt aan 60 maanden. Maar dan stel ik mij de vraag blijft die 4% gegarandeerd voor die 60 maanden
of kan die bv teruzakken naar een lager rente ???
Want ik zie toch regelmatig op mijn uittreksels de vermeldingen van aanpassing rentes!
Wie kan me dat eens uitleggen?
Als ik dit hier lees op deze  site, dan denk ik dat een uil ben :-[ of zijn dit fabeltjes in deze topic
http://www.beursduivel.be/forum.php?pag ... En_nu?&p=1

Vriendelijke Groetjes

robokat
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer robokat

• Citeer

Bericht door robokat » 21 februari 2009, 20:32

je meer als je de spaarrekening bv aan 4 % neemt aan 60 maanden. Maar dan stel ik mij de vraag blijft die 4% gegarandeerd voor die 60 maanden
Een spaarrekening is niet gebonden aan een bepaalde termijn, je kan dus niet spreken van een spaarrekening van 4% aan 60 maanden te nemen, dat bestaat niet.

Spaarrekeningen bieden nooit een garantie op lange termijn qua rente. Vanaf 1 april zullen banken zelfs geen enkele garantie op korte termijn meer geven voor de basisrente, die vanaf dan iedere dag kan aangepast worden.

Met een termijnrekening hebt je die garantie op een vaste rente wel, maar in tegenstelling tot een spaarrekening kan je je geld niet afhalen gedurende de looptijd.
Laatst gewijzigd door robokat op 21 februari 2009, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Filip3
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Filip3
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Filip3 » 23 februari 2009, 09:50

kort samengevat:
- Bij een termijnrekening of kasbon weet je exact hoeveel interest je gaat hebben op het einde van de looptijd. Eens je de termijnrekening genomen hebt, blijft het percentage gedurende de hele looptijd dezelfde. Nadeel is wel dat het geld moet blijven staan. Je zou het wel kunnen afhalen maar dan kan het zijn dat je geld niets heeft opgebracht. Verder moet je ook 15% roerende voorheffing betalen.
- Een spaarrekening kan elke dag veranderen. Een spaarrekening bestaat uit een basisinterest en een getrouwheidspremie (vanaf april 2009). Het maximum wat een spaarrekening zou kunnen opbrengen van april 2009 is 3% basisinterest en 1,5% getrouwheidspremie. Maar ik denk niet dat veel banken dit zullen geven. Voordeel is dat je je geld elke dag kan afhalen. Bij spaarrekeningen moet je enkel roerende voorheffing (15%) betalen indien je boven de 1730 euro interest zou zitten.

Termijnrekening of spaarrekening? Tja wie zal zeggen wat je nu moet doen?
Een termijnrekening moet je enkel nemen als je het geld tijdens die looptijd niet nodig hebt. Als je bv denkt dat de komende 3 jaar de spaarrekeningen niet meer zullen opbrengen dan 4%, dan neem je misschien best (met geld dat je de eerste 3 jaar niet nodig gaat hebben) een termijnrekening die meer dan 4% netto opbrengt op 3 jaar.

Het geld in Tak 21 laat je best minimum 8 jaar staan, want anders moet je er 15% roerende voorheffing op betalen. Na die 8 jaar kan je je Tak 21 rekening ongeveer beschouwen als een 'spaarrekening'.

jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jempi25 » 23 februari 2009, 13:06

Allee nu ben ik toch wat slimmer  :-[!
Bedankt voor de reacties!
Maar toch heb ik nog niet echt het antwoord dat ik wil zien ???
Ik beleg een kasbon aan 4.15% brutto netto 3.53% op 5 jaar.
Wat brengt nu op die 5 jaar het meeste op ???
Een termijnrekening geeft bv nu op 1 jaar dit
Credit Europe  brutto  5,00 %  netto 4,25 %
CKV    4,00 %  3,40 % 
DHB Bank    3,75 %  3,19 %
Goffin    3,60 %  3,06 %
Ethias Bank    3,25 %  2,76 %
KBC    3,00 %  2,55 %
Record Bank    2,90 %  2,47 % 
Argenta    2,80 %  2,38 %

en deze intresten op 5 jaar

Credit Europe    4,75 %  4,04 %
CKV    4,25 %  3,61 %
DHB Bank    4,10 %  3,49 %
Goffin    4,00 %  3,40 %
Rabobank.be    3,97 %  3,37 %
Rabobank.be    3,95 %  3,36 %
Ethias Bank    3,75 %  3,19 %
Argenta    3,50 %  2,98 % 
Europabank    3,50 %  2,98 %
Landbouwkrediet    3,50 %  2,98 %
Record Bank    3,50 %  2,98 % 
Heb ik dan niet meer winst op 5 jaar met deze kasbon?
Ik heb de indruk dat iedereen de kasbons zogezegd een beetje negeerd, of vergeet. Is dit misschien niet zo een goede belegging? Of is een termijnrekening dan beter wanneer men het geld jier 5 jaar laat opstaan?
Of heb ik het mis?
Groetjes :)

Filip3
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Filip3
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Filip3 » 23 februari 2009, 15:17

Heel veel verschil is er niet tussen een kasbon en een termijnrekening.
Ivm uw vb.
als je nu een termijnrekening neemt bij CE:
- als je een termijnrekening van 5 jaar neemt, dan krijg je elk jaar (van de 5) een netto interest van 4,04%.
- als je een termijnrekening van 1 jaar neemt, dan krijg je dat jaar 4,25% netto interest. Na dat jaar kan je dan opnieuw een termijnrekening nemen maar dan gelden de percentages die op dat moment geldig zijn. De bank kan zijn termijnrente elke dag aanpassen. Vandaag is het in uw vb 5% bruto maar morgen kan het bij wijze van spreken 2% of 7% zijn. Als je dan een termijnrekening neemt, krijg je na dat jaar 2% of 7%.

Als je moet kiezen tussen de kasbon en de termijnrekening op 5 jaar, dan zou ik gewoon naar percentages kijken. De kasbon brengt 3,53% netto op, de termijnrekening brengt bij CKV en CE meer op. Maar natuurlijk hangt het er ook vanaf of je de bank vertrouwt, zeker in deze tijden. De 100.000 euro garantie geldt voorlopig tot oktober 2009. Maar hierover vind je genoeg terug op het forum.

mouche
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer mouche
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mouche » 23 februari 2009, 15:53

robokat schreef: spaarrekeningen: in mijn mening evolueren deze in het komende jaar naar maximaal 2,80%, vergelijkbaar met de rentestanden in 2005. Niet veel soeps dus, enkel interessant om cash geld te hebben.

-kasbons & termijnrekeningen: hierin had je enkele maanden geleden moeten instappen, nu staan de rentes heel laag en is het in feite te laat. Enkel Credit Europe biedt nog termijnrekeningen die de moeite waard zijn.
Indien je 4,15% goed vindt, kan je instappen, maar stop daar niet al je geld in.

- tak21: je bent pas eind 2007 ingestapt en je klaagt dat het je niet veel heeft opgebracht. Hier koester je wellicht verkeerde verwachtingen. tak21 is een langetermijnbelegging, dus op een dik jaar tijd kan je geen uitspraak doen over het rendement. Je moet dit bekijken over een periode van 8 jaar. Op dit ogenblik: houden wat je hebt en volgend jaar herevalueren.

Momenteel kijk ik zelf naar goede bedrijfsobligaties, die wellicht het enige alternatief vormen t.o.v bovenvermelde producten als je een deftig rendement wil halen. Ik stap op dit ogenblik zeker niet in nieuwe termijnrekeningen, kasbons, fondsen of tak21 producten.
Als je zo'n goede bedrijfsobligatie gevonden hebt, mag je het altijd laten weten. Ik stel jouw raadgevingen hier op dit forum altijd erg op prijs!

jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jempi25 » 23 februari 2009, 17:10

Wat bedoel je met de 100.000€ garantie geldt tot 1 oktober 2009?
Is dit voor Nederland?
En is dit dan ook voor België ook?
greetz

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

12 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Kasbons en termijnrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy