sparen tak 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
sparen tak 21
Beste,
Ik probeer als leek deze spaarmogelijkheid...
klopt het dat eender welke bank deze 1,1% aanrekend op uw gestort kapitaal? bij de grote banken,bvb paribas fortis staan er geen instapkosten van 1%. zijn deze dan beter en voordeliger
ik zou opteren voor Allianz, deze heeft dus een taks van 1,1% + 1% instapkost. heb ik dit goed begrepen? Welke is volgens jullie de beste investering via de tak 21 spaarverzekering op dit moment?
wie heeft goede raad?
groeten en bedankt
Ik probeer als leek deze spaarmogelijkheid...
klopt het dat eender welke bank deze 1,1% aanrekend op uw gestort kapitaal? bij de grote banken,bvb paribas fortis staan er geen instapkosten van 1%. zijn deze dan beter en voordeliger
ik zou opteren voor Allianz, deze heeft dus een taks van 1,1% + 1% instapkost. heb ik dit goed begrepen? Welke is volgens jullie de beste investering via de tak 21 spaarverzekering op dit moment?
wie heeft goede raad?
groeten en bedankt
-
Franscoppy
- Full Member

- Contacteer:
Re: sparen tak 21
Die 1,1% is de wettelijke taks die vadertje staat opvraagt bij deze belgging. Dus normaalgesproken steeds te betalen behalve in het kader van pensioensparen dacht ik. Instapkosten zijn dan weer variabel.
Er is hier al veel geschreven over Tak 21 producten, neus maar wat rond...
Er is hier al veel geschreven over Tak 21 producten, neus maar wat rond...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
integrale lijkt me niet slecht (allé ik hoop het toch want ik heb er 25000 Euro in gestort).
slechts 1% kost en redelijke winstdeelnames in het verleden. Geen beheerskosten.
slechts 1% kost en redelijke winstdeelnames in het verleden. Geen beheerskosten.
Ik ben ook bij Integrale. Instapkosten zijn niet hoog en goed rendement.
+1Gert en P schreef:Ik ben ook bij Integrale. Instapkosten zijn niet hoog en goed rendement.
Is inmiddels de winstdeelname al bekend bij Integrale? Ik zou willen instappen in een tweede Tak 21 en wacht nog even op die resultaten...
Ik zou mijn vraag nog eens willen herhalen met betrekking tot de spaarverzekering Tak 21 Integrale 786: komt er nog een winstdeelname voor 2010? Indien wel, wanneer? De meesten maatschappijen hebben dit toch nu al lang bekend gemaakt...
Dan zul je nog even moeten wachten.mouche schreef:Ik zou mijn vraag nog eens willen herhalen met betrekking tot de spaarverzekering Tak 21 Integrale 786: komt er nog een winstdeelname voor 2010? Indien wel, wanneer? De meesten maatschappijen hebben dit toch nu al lang bekend gemaakt...
In de productfiche staat:
De Algemene Vergadering beslist jaarlijks over de toekenning van de
winstdeelname. De winstdeelname wordt berekend in functie van de gemiddelde
reserve van het voorgaande jaar. Integrale kent de winstdeelname ieder jaar toe
op 31 juli van het jaar van de winstverdeling, met ingang op 1 januari van het
intrestjaar.
http://netto.tijd.be/sparen_en_beleggen ... 3-2213.art" onclick="window.open(this.href);return false;
"Bovendien biedt Allianz tot 30 april 2011, exclusief via de makelaars in verzekeringen, dejohn100 schreef:k zou opteren voor Allianz, deze heeft dus een taks van 1,1% + 1% instapkost. heb ik dit goed begrepen?
abonnementstaks van 1,10% aan voor alle nieuwe stortingen op contracten Invest for Life Dynamic3A
en Invest for Life3A."
Volgens perscommuniqué van Allianz....
Misschien interessant om te weten .