Sparen ?????? Waar nog binnenkort ?????
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Sparen ?????? Waar nog binnenkort ?????
Beste sitebezoekers!
Wie weet raad, de ene dag na de andere verlagen de rentes op boekjes!
Ik lees hier elke dag hetzelfde en de ene forumbezoeker na de andere vertellen allemaal hetzelfde, we gaan lopen bij die of die bank, maar uiteindelijk kom je na bepaalde tijd terug bij Uw eerste bank hé! Want zoveel zijn er niet?
Er staat nu massa's geld op en die banken plunderen ons! Want de Belg zet zijn spaargeld op boekjes (veilig enz.)
De banken weten dat de kleine Belg schrik heeft en bibberend zijn geld op een boekje heeft en daarom plunderen ze de klanten die blij zijn met een apenootje!
Maar eigenlijk wie weet er te vertellen wat we hieraan kunnen doen?
Zouden we hier eens geen actie ondernemen en eventueel een ander middel zoeken om hun pijn te doen?
Want ze weten dat we geen weg uit kunnen!
Als we de revolutie eens opzetten en elk sitebezoeker en familie vrienden hun geld eens teug halen voor een kleine tijd.
Ben eens benieuwd wat ze gaan doen als we allen gelijk ons geld terughalen!
Misschien in het buitenland plaatsen maar is dat dan veilig?
Misschien domme praat van mij maar ik zou hun toch eens een poets willen lappen, zij poetsen ons al zolang een frats (samen met de politiekers)!
Groetjes.
Jempi25
Wie weet raad, de ene dag na de andere verlagen de rentes op boekjes!
Ik lees hier elke dag hetzelfde en de ene forumbezoeker na de andere vertellen allemaal hetzelfde, we gaan lopen bij die of die bank, maar uiteindelijk kom je na bepaalde tijd terug bij Uw eerste bank hé! Want zoveel zijn er niet?
Er staat nu massa's geld op en die banken plunderen ons! Want de Belg zet zijn spaargeld op boekjes (veilig enz.)
De banken weten dat de kleine Belg schrik heeft en bibberend zijn geld op een boekje heeft en daarom plunderen ze de klanten die blij zijn met een apenootje!
Maar eigenlijk wie weet er te vertellen wat we hieraan kunnen doen?
Zouden we hier eens geen actie ondernemen en eventueel een ander middel zoeken om hun pijn te doen?
Want ze weten dat we geen weg uit kunnen!
Als we de revolutie eens opzetten en elk sitebezoeker en familie vrienden hun geld eens teug halen voor een kleine tijd.
Ben eens benieuwd wat ze gaan doen als we allen gelijk ons geld terughalen!
Misschien in het buitenland plaatsen maar is dat dan veilig?
Misschien domme praat van mij maar ik zou hun toch eens een poets willen lappen, zij poetsen ons al zolang een frats (samen met de politiekers)!

Groetjes.

Jempi25
Re: Sparen ?????? Waar nog binnenkort ?????
In de volgende link van analist.be ( alhoewel reeds van 2009 maar nog steeds waar) krijg je een duidelijk beeld waarom de spaarboekjes zulke lage rentes hanteren. Het komt er op neer dat zolang de ECB goedkoop geld verstrekt aan de banken, ze inderdaad ons geld niet nodig hebben en dus ook weinig geven. M.a.w. , de ECB is momenteel onze grootste concurrent.
http://www.analist.be/hottopics/2009/09 ... r+Oplevert" onclick="window.open(this.href);return false;
Persoonlijk denk ik dat je hier niets aan kan doen want het zal de banken worst wezen, of ze ons geld krijgen of niet.... feit blijft dat je geld onder je matras steken ook niet de veiligste manier is ! Wat is de oplossing? Niemand vandaag die het nog weet want één ding dat zeker is: niets is zeker!!
http://www.analist.be/hottopics/2009/09 ... r+Oplevert" onclick="window.open(this.href);return false;
Persoonlijk denk ik dat je hier niets aan kan doen want het zal de banken worst wezen, of ze ons geld krijgen of niet.... feit blijft dat je geld onder je matras steken ook niet de veiligste manier is ! Wat is de oplossing? Niemand vandaag die het nog weet want één ding dat zeker is: niets is zeker!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Tja, lage rentestanden.
Hangt er maar van af hoeveel risico je wil nemen he. De rentes op spaar- en termijnrekeningen zijn inderdaad om van te
Maar troost u, moest de inflatie plots op recordhoogte komen en rentes stijgen gelijk een raket, wees maar zeker dat ge er dan ook uw broek aan zult scheuren.
Hangt er maar van af hoeveel risico je wil nemen he. De rentes op spaar- en termijnrekeningen zijn inderdaad om van te

Maar troost u, moest de inflatie plots op recordhoogte komen en rentes stijgen gelijk een raket, wees maar zeker dat ge er dan ook uw broek aan zult scheuren.
niet echt sparen maar geel ijzer is een mogelijkheid, t'is de moment, net een dipje.
Durf gewoon periodiek te beleggen en profiteer zelf van megawinsten van bedrijven zoals GDF Suez, Total, Belgacom,...