Sparen wordt gevaarlijk?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Sparen wordt gevaarlijk?
Ik ben daar totaal niet fier op. Heb ook de knop volledig omgedraaid. Was nodigTooTall schreef: ↑9 augustus 2019, 12:52Vermoeid achter het stuur kruipen is hetzelfde als zat met de auto rijden. Gewoon not done man...
En dat is nu eens iets om fier op te zijn...![]()
Zowel mijn vrouw als ik rijden met de moto en we zijn ook fervente fietsers. Hopelijk kunnen jullie beiden nog relativeren wanneer je ons van de weg hebt gereden...![]()
Iedereen maakt fouten in zijn leven. Ik heb heel veel chance dat het bij mij nooit slecht slecht afgelopen is.
Ik hoop dat jullie nooit iets meemaken met de fiets of motor. 200 pct voorzichtig zijn is soms nog niet genoeg. Daarvoor moet de tegenpartij niet altijd dronken of moe of wat dan ook zijn.
Waarom mensen sparen ? Nogmaals , om later het rusthuis te kunnen betalen. Daarnet een rekening voor mijn vader zijn kamertje betaald , ben er nog steeds niet goed van . Waarborg ( 3 maanden ) + 1 maand .... 8.600 € !
ALS JE geen geld hebt, zal het OCMW die 8600 euro wel betalen
Waarborg? Echt? Dat heb ik nog nooit gehoord! Volg dat maar goed op, dat ze het niet vergeten om ooit terug te betalen ...
vroeger hoorde men daar bijna niet van, maar tegenwoordig ze proberen zich met alle middelen veilig te stellen tegen wanbetalers
en gewone huurder moet ook een waarborg van 3 maanden betalen, waarom dan niet in een rusthuis he
Gevolgen van Black stemmen.
Na jaren komen hun fratsen boven drijven.
De jongere generatie is heden tevreden.
Als ze later bij op pensioen een autootje mogen kopen gaan die verschieten.
ER zijn er die denken dat ze hun leven lang een auto van de werkgever gaat zijn.
Estate Guru believer.
Al daalt de rente onder nul, de mensen zullen blijven sparen.
Het is het enige dat ons nog stabiliteit geeft. Van de roverheid moeten we niet veel verwachten.
Het is het enige dat ons nog stabiliteit geeft. Van de roverheid moeten we niet veel verwachten.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
De centraal bankiers dachten dat een lage rente de mensen ertoe zou aanzetten hun geld uit te geven waardoor ze de economie zouden aanzwengelen en de inflatie opdrijven. Het tegendeel is gebleken: hoe lager de rente, hoe meer de mensen sparen om het verlies aan interest te compenseren.