Spijtig...maar geen tip meer.
-
pol
Spijtig...maar geen tip meer.
Stad Genk heft belasting op huisvuil af, en verhoogt de prijs op huisvuilzakken van 7,5 naar 20€/20 stuks. Dit in sept 2007. Vanaf 01/11/08 nemen ze alleen nog de duurdere zakken mee.
Helaas waren sommige personen (met voorkennis
) al op de hoogte dat die goedkopere zakken ook nog na 1/11/2008 bleven mee genomen te worden.
Dus ik moet nu 20€ betalen en mijn buur (werkt voor de stad) heeft een ganse karton gekocht (aan 7,5€) en kan die gebruiken tot....
Besparigstips
Helaas waren sommige personen (met voorkennis
Dus ik moet nu 20€ betalen en mijn buur (werkt voor de stad) heeft een ganse karton gekocht (aan 7,5€) en kan die gebruiken tot....
Besparigstips
Laatst gewijzigd door pol op 8 december 2008, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Spijtig...maar geen tip meer.
Alle afval zo compact mogelijk maken. Wij doen dit door bv. dozen te gebruiken en daar het afval in te doen en dit dan zeer stevig aan te drukken in de doos, waarna de doos (eens ze volgepropt zit) in de vuilzak gaat. Als je geen dozen hebt die je in de vuilzak kan kieperen dan gebruik je een doos of pot om het afval zo stevig mogelijk aan te drukken en dan een kleine plastic zak over de doos of pot brengen en het afval erin schudden, zodat het nog steeds zo compact mogelijk blijft.
Andere opties zijn uiteraad opstoken met een allesbrander of sluikstorten (onreglementaire vuilzak bij je buurman plaatsen), doch dit enkel op eigen risico
Andere opties zijn uiteraad opstoken met een allesbrander of sluikstorten (onreglementaire vuilzak bij je buurman plaatsen), doch dit enkel op eigen risico
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Buidel
Re: Spijtig...maar geen tip meer.
Met het diftar-systeem zal dit niet veel baten, vrees ik.
Dan telt niet het volume, maar het gewicht van de afval.
En dat staat er ons in mijn gemeente te wachten.
Dan telt niet het volume, maar het gewicht van de afval.
En dat staat er ons in mijn gemeente te wachten.