splitsing spaarbanken en commercïele banken
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
splitsing spaarbanken en commercïele banken
ik heb een vraagje want zijn alle voordelen voor het splitsen van de banken en nadelen?
Re: splitsing spaarbanken en commercïele banken
Hoe groeter een spaarbank wordt, hoe grijzer de zone wordt waarin ze zich bevinden.
Neem nu argenta als voorbeeld. Vroeger de veilige kleine spaarbank met de hogere rentes op de spaarboekjes.
Nu nog steeds een niet-beursgenoteerde spaarbank die reclame maakt over hun ruime waaier aan beleggingsproducten en een lagere rente geeft dan de traditionele grootbanken.
Kan je hier dan nog spreken over een spaarbank.
Bij een spaarbank denk ik persoonlijk meer aan een credit europe, spaarboekje, termijnrekening, iets hogere rente dan het marktgemiddelde en geen valkuilen om je spaargeld kwijt te spelen. ( zolang je onder de depositofonds garantie-maxima blijft natuurlijk )
Neem nu argenta als voorbeeld. Vroeger de veilige kleine spaarbank met de hogere rentes op de spaarboekjes.
Nu nog steeds een niet-beursgenoteerde spaarbank die reclame maakt over hun ruime waaier aan beleggingsproducten en een lagere rente geeft dan de traditionele grootbanken.
Kan je hier dan nog spreken over een spaarbank.
Bij een spaarbank denk ik persoonlijk meer aan een credit europe, spaarboekje, termijnrekening, iets hogere rente dan het marktgemiddelde en geen valkuilen om je spaargeld kwijt te spelen. ( zolang je onder de depositofonds garantie-maxima blijft natuurlijk )
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.