Spreiding
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Spreiding
Dag Forumleden ,
Ik zou graag jullie mening eens willen horen over het volgende :
Mijn portifieulle op dit moment bestaat uit :
-15 % termijnrekeningen(dit volgende maand vervallen)
-15 % cash
-25 % financieele aandelen ( die ik aan 80% van aankoopprijs kon verkrijgen via wg )
-20 % ING global opp
-20 % Comgest Magellan -k
Mijn termijnrekeningen gaan dus vervallen volgende maand , en wou deze beleggen in een fonds of aandelen die een goede spreiding zouden geven in mijn port.
Iemand die mij daaromtrend iets van advies kan geven?
Alvast bedankt!
Ik zou graag jullie mening eens willen horen over het volgende :
Mijn portifieulle op dit moment bestaat uit :
-15 % termijnrekeningen(dit volgende maand vervallen)
-15 % cash
-25 % financieele aandelen ( die ik aan 80% van aankoopprijs kon verkrijgen via wg )
-20 % ING global opp
-20 % Comgest Magellan -k
Mijn termijnrekeningen gaan dus vervallen volgende maand , en wou deze beleggen in een fonds of aandelen die een goede spreiding zouden geven in mijn port.
Iemand die mij daaromtrend iets van advies kan geven?
Alvast bedankt!
Re: Spreiding
Ikzelf vind spreiding via de fondsen van Rabobank het meest praktisch: redelijk ruime keuze van fondsen, lage/geen instapkosten, overzichtelijk. Bovendien kan je dan ook spreiden over verschillende fondsen (ik heb er op dit moment een 30-tal, denk ik, voor niet eens zo'n groot totaal bedrag.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Spreiding
Ik hou het graag overzichtelijk en zou die gelden graag in 1 fonds / aandeel steken.Zonnekind schreef:Ikzelf vind spreiding via de fondsen van Rabobank het meest praktisch: redelijk ruime keuze van fondsen, lage/geen instapkosten, overzichtelijk. Bovendien kan je dan ook spreiden over verschillende fondsen (ik heb er op dit moment een 30-tal, denk ik, voor niet eens zo'n groot totaal bedrag.
Ben klant bij bink/keytrade/db en heb ook fsp bij keytrade lopen voor carm. invest.(100 euro/mnd)