Staatsbon 4/12/2012
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Staatsbon 4/12/2012
Vroeger liep de inflatie gelijke trend met de rente; wat ergens normaal is.
Dankzij stoorzender Europa is dat niet het geval nu.
Van manipulatie gesproken.
Ik blijf het er moeilijk mee hebben dat de banken illegale staatssteun krijgen onder de vorm van renteloze leningen.
Dankzij stoorzender Europa is dat niet het geval nu.
Van manipulatie gesproken.
Ik blijf het er moeilijk mee hebben dat de banken illegale staatssteun krijgen onder de vorm van renteloze leningen.
+1Lukske schreef: Ik blijf het er moeilijk mee hebben dat de banken illegale staatssteun krijgen onder de vorm van renteloze leningen.
Nogal logisch dat de nieuwe staatsbons 'floppen'...
Ander en beter
Het is inderdaad veel veel beter om alle banken te laten omvallen, alle spaargeld in rook laten verdwijnen en de economie volledig te laten crashen.Lukske schreef: Ik blijf het er moeilijk mee hebben dat de banken illegale staatssteun krijgen onder de vorm van renteloze leningen.
Terug ontzien ze de middenklasse.
Vanacker zal gedacht hebben, we nemen ze niets af maar hunnen hen ook niets!!!
Vanacker zal gedacht hebben, we nemen ze niets af maar hunnen hen ook niets!!!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Het komt er toch van, alles wordt gewoon uitgesteld. Het is de vraag of we nu de knoop doorhakken of het probleem laten aanslepen tot het tevens een voedingsbodem wordt voor veel erger.robokat schreef:Het is inderdaad veel veel beter om alle banken te laten omvallen, alle spaargeld in rook laten verdwijnen en de economie volledig te laten crashen.
We zitten in een periode met zachte heelmeesters en zoals het spreekwoord zegt maken die stinkende wonden.
tak 21 mensen, nog steeds 2.50 % te krijgen netto na 8 jaar, en tot 31 december amper 1.1 % taks
Voor de Leterme bon :
Momenteel is de koers 111.90
Wat gaat deze koers doen op 4/12/12 als de eerste coupon wordt uitbetaald? Hoeveel zou de koers dan dalen?
Momenteel is de koers 111.90
Wat gaat deze koers doen op 4/12/12 als de eerste coupon wordt uitbetaald? Hoeveel zou de koers dan dalen?
Ik ben er ook best benieuwd naar wat dat gaat geven, ik heb nog beide Letermebons staan (3jr & 5jr).
Logischerwijs met de waarde van de coupon 
Veel zal het nie schelen
Veel zal het nie schelen
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Logischerwijs helemaal niks, koers is onafhankelijk van de coupondatum
We zijn voorlopig nog wel iets beter af als in Duitsland... Daar is de rente op staatspapier helemaal om te huilen...