stacaravan aan zee te kopen en verhuren
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
stacaravan aan zee te kopen en verhuren
Hallo,
Ben ik gek als ik er aan denk om als investering een stacaravan aan zee te kopen? Vermits geld op de spaarrekening niks opbrengt, kan ik misschien beter voor 20 à 30.000 € een stacaravan kopen en deze verhuren. En als ze vrij is er zelf al eens naartoe gaan.
Welke zijn de addertjes onder het gras?
Er zullen er natuurlijk onder jullie zijn die vinden dat je zo'n bedrag beter kan beleggen in aandelen, obligaties,...maar bij nader inzien en een poging om me hierin te verdiepen, heb ik ontdekt, dat al dat speculeren niets voor mij is.
Groetjes
Barth
Ben ik gek als ik er aan denk om als investering een stacaravan aan zee te kopen? Vermits geld op de spaarrekening niks opbrengt, kan ik misschien beter voor 20 à 30.000 € een stacaravan kopen en deze verhuren. En als ze vrij is er zelf al eens naartoe gaan.
Welke zijn de addertjes onder het gras?
Er zullen er natuurlijk onder jullie zijn die vinden dat je zo'n bedrag beter kan beleggen in aandelen, obligaties,...maar bij nader inzien en een poging om me hierin te verdiepen, heb ik ontdekt, dat al dat speculeren niets voor mij is.
Groetjes
Barth
Re: Ben ik gek???
Vrienden van ons hebben het ook, maar dan in NL.
Zeker interessant als je van plan bent af en toe eens zelf te gaan, dan spaar je al gauw 1.000 € aan logement per jaar uit.
Verhuren is altijd 'n beetje risky, je weet niet wie erin komt (tenzij je verhuurt aan vrienden / familie).
Zeker interessant als je van plan bent af en toe eens zelf te gaan, dan spaar je al gauw 1.000 € aan logement per jaar uit.
Verhuren is altijd 'n beetje risky, je weet niet wie erin komt (tenzij je verhuurt aan vrienden / familie).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
staangeld al rap 2000 € per jaar vaste kost minimum , + gemeente taks + verbruik water , + elektra .
dan nog aankoop betonplaat.
op vele campings enkel hun eigen merk toegelaten.
verhuur er zijn er heel veel te huur.
dan nog aankoop betonplaat.
op vele campings enkel hun eigen merk toegelaten.
verhuur er zijn er heel veel te huur.
Estate Guru believer.
Man toch, als je graag op een camping logeert aan zee, platteland of Ardennen, met een zwembad, en alles op en aan, huur dan.
Ik huurde al drie maal een comforthome, een vaste caravan, met alles op en aan, in Nederland, via een veilingsite, ik bood 1 €, ja ja, één €, en had telkens het hoogste bod, ik betaalde wel extra voor lakens,, poetsen en toeristenbelasting. In totaal was ik ongeveer
60 € kwijt, voor 4 personen wel te verstaan.
Hou die 30.000 € rustig op de bank, en huur voor een habbekrats !
Ik huurde al drie maal een comforthome, een vaste caravan, met alles op en aan, in Nederland, via een veilingsite, ik bood 1 €, ja ja, één €, en had telkens het hoogste bod, ik betaalde wel extra voor lakens,, poetsen en toeristenbelasting. In totaal was ik ongeveer
60 € kwijt, voor 4 personen wel te verstaan.
Hou die 30.000 € rustig op de bank, en huur voor een habbekrats !
5 cijfers aan de bank uitlenen, dát valt onder de noemer gék bij mij...
Het verschil tussen mensen en apen? Apen zijn niet zo gek hun bananen aan een bananenboer uit te lenen.
Het verschil tussen mensen en apen? Apen zijn niet zo gek hun bananen aan een bananenboer uit te lenen.
Laatst gewijzigd door Skater76 op 14 september 2012, 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- VIP member
- Contacteer:
Dan zijn de Belgen meer mens dan ooit. Recordbedragen op spaarboekjes. En eigenlijk willen de banken er liefst van al niks voor geven. Met tegenzin npaar procent. Hey, waarom zouden ze er meer voor geven. Alle geld is gratis nu.Skater76 schreef:5 cijfers aan de bank uitlenen, dát valt onder de noemen gék bij mij...
http://www.youtube.com/watch?v=YhzXYLoT ... ata_player" onclick="window.open(this.href);return false;
Naast een vermakelijk filmpje moet je ook es speciaal vanaf 1:39 letten.
Ik zou niet graag alle forum-leden ,die een 5-cijferig-getal op de bank hebben staan, eten geven. Ze dan ook nog eens voor gek verklaren, is een beetje erg kort door de bocht. Er al aan gedacht dat sommigen sparen voor een grote aankoop? Hoe doe je dat dan als je bijna geen risico wil lopen en geen spaarrekening wil openen?
On topic: ik vind die stacaravan ook geen goed idee. Als je het toch wil doen, zoek dan een goeie occasie. Een splinternieuwe caravan verhuren, is nogal een beetje riskant.
On topic: ik vind die stacaravan ook geen goed idee. Als je het toch wil doen, zoek dan een goeie occasie. Een splinternieuwe caravan verhuren, is nogal een beetje riskant.
Re: stacaravan aan zee te kopen en verhuren
http://www.youtube.com/watch?v=NmFo-LKHGY0" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaste klanten vinden die de caravan op een deftige manier achterlaten zal zeer moeilijk zijn...
Potentiële huurders zullen ook prijzen vergelijken enz... dus al bij al denk ik niet dat je uit je kosten komt.
Er is al zo veel te huur aan de kust...
Potentiële huurders zullen ook prijzen vergelijken enz... dus al bij al denk ik niet dat je uit je kosten komt.
Er is al zo veel te huur aan de kust...
Ik zou dit ook niet doen. Je moet eens nadenken, welk soort volk gaat een stacaravan huren aan zee? Er zit daar van alles tussen maar ook veel marginalen en crapuul die gewoonweg alles afbreekt en het is niet dat je dat altijd op voorhand kan zien aan zo'n mensen, ze dragen nette kleren en kunnen zich deftig voordoen maar achter de rug deugen ze niet...
al is gedacht om garageboxen, en of auto-staanplaatsen te kopen?????????????
of een studentenwoning in een universiteitsstad... als dat nog betaalbaar is tenminste.
Woning met 5 kamers in Leuven brengt minstens 1500 euro/maand op daar, minstens... en alle kosten worden toch door de studenten betaald. Ik schrijf dit vanuit het standpunt van een ouder van 2 unief studenten... niet als koteigenaar.
Woning met 5 kamers in Leuven brengt minstens 1500 euro/maand op daar, minstens... en alle kosten worden toch door de studenten betaald. Ik schrijf dit vanuit het standpunt van een ouder van 2 unief studenten... niet als koteigenaar.

@ luc b
Hier in Gent staan er nog veel studentenkoten te huur. Het is zoals met veel, het brengt goed op, en iedereen wil een studentenkot als opbrengsteigendom, tot er oververzadiging is op de markt.
Idem voor Bed Breakfast, het brengt goed op, en iedereen met een groot huis wil een Bed Breakfast, resultaat, oververzadiging.
Eet je te veel, krijg je ook een indigestie.
Hier in Gent staan er nog veel studentenkoten te huur. Het is zoals met veel, het brengt goed op, en iedereen wil een studentenkot als opbrengsteigendom, tot er oververzadiging is op de markt.
Idem voor Bed Breakfast, het brengt goed op, en iedereen met een groot huis wil een Bed Breakfast, resultaat, oververzadiging.
Eet je te veel, krijg je ook een indigestie.
Met verhuur van studentenkamers oppassen dat ze niet belast worden als divers inkomen aan 33%. Of als beroepsinkomsten aan 50/%.
De wetgeving inzake veiligheid/gezondheid/bewoonbaarheid/brandveiligheid, en de controle erop is zeer streng en verzwaard.
De wetgeving inzake veiligheid/gezondheid/bewoonbaarheid/brandveiligheid, en de controle erop is zeer streng en verzwaard.
@ ludo
Volledig mee eens vroeger waren studentenkoten en Bed Breakfast gouden opbrengsten, vandaag daarentegen, er zijn er veel te veel, en studenten willen, terecht, alle luxe en comfort.
Volledig mee eens vroeger waren studentenkoten en Bed Breakfast gouden opbrengsten, vandaag daarentegen, er zijn er veel te veel, en studenten willen, terecht, alle luxe en comfort.