Standard & Poor's verlaagt vooruitzichten Nibc
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Standard & Poor's verlaagt vooruitzichten Nibc
http://www.beurs.nl/nieuws/binnenland/3 ... ot-en-nibc" onclick="window.open(this.href);return false;
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
Re: Standard & Poor's verlaagt rating Nibc
Ze zullen minder geneigd zijn om de rente te laten dalen met als flauw excuus "wij spelen het veilig", dus dit is redelijk goed nieuws 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Standard & Poor's verlaagt vooruitzichten Nibc
ik heb titel van het eerste bericht aangepast gezien dit foutief was
niet de rating wordt verlaagd maar de vooruitzichten van de rating
niet de rating wordt verlaagd maar de vooruitzichten van de rating
Ik kijk enkel naar de staatsgarantie en die is tot nader order nog altijd 100.000 Euro.
vooruitzichten op de rating? what the hell....
Dat ratinggedoe is één ding, nu beginnen ze al met vooruitzichten op de rating te verlagen. En binnenkort verlagen ze de vooruitzichten op de vooruitzichten op de rating... "vooruitlopend op een mogelijke negatieve herwaardering" blablabla
ik vind dat ze beter wat minder aan paniekdoenerij zouden doen en heb zo mijn bedenkingen bij dat hele ratinggedoe
Dat ratinggedoe is één ding, nu beginnen ze al met vooruitzichten op de rating te verlagen. En binnenkort verlagen ze de vooruitzichten op de vooruitzichten op de rating... "vooruitlopend op een mogelijke negatieve herwaardering" blablabla
ik vind dat ze beter wat minder aan paniekdoenerij zouden doen en heb zo mijn bedenkingen bij dat hele ratinggedoe
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Wie de docu "inside job" gezien heeft, krijgt 'n idee hoe die ratings tot stand komen.
Wie als bank 2.000 keer per jaar langs gaat bij een ratingbureau om een onderzoek te doen naar 'n nieuwe uitgifte en daar tekens het ratingsbureau voor "deze prestatie" betaalt (en deze kosten doorrekent naar hun klanten) krijgt een gunstige rating.
Ze staan immers in voor de omzet van deze ratingsbureaus die zonder die banken niet zouden kunnen bestaan. Vervolgens worden al de pionnen (oa voormalige Goldman Sachs-toplui) uitgezet in overheden en bij diverse banken om daar die producten aan de man te brengen. Ook JC Flowers (NIBC) komt van Goldman Sachs.
Wie als bank 2.000 keer per jaar langs gaat bij een ratingbureau om een onderzoek te doen naar 'n nieuwe uitgifte en daar tekens het ratingsbureau voor "deze prestatie" betaalt (en deze kosten doorrekent naar hun klanten) krijgt een gunstige rating.
Ze staan immers in voor de omzet van deze ratingsbureaus die zonder die banken niet zouden kunnen bestaan. Vervolgens worden al de pionnen (oa voormalige Goldman Sachs-toplui) uitgezet in overheden en bij diverse banken om daar die producten aan de man te brengen. Ook JC Flowers (NIBC) komt van Goldman Sachs.
heb ook zo mijn bedenkingen bij die ratingbureau's, zijn toch 3 Amerikaanse privé firma's en vraag me af of die zelf wel gecontroleerd hebben en hun ratings brengen anders toch veel te weeg op de beurzen, iemand met voorkennis ....
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
D'er zijn ook nog andere ratingbureaus (ik dacht zelfs nog kennis te hebben van 'n Frans ratingbureau) maar die komen niet in de spotlights, blijven te klein om "naam en faam" te hebben.Hago schreef:heb ook zo mijn bedenkingen bij die ratingbureau's, zijn toch 3 Amerikaanse privé firma's en vraag me af of die zelf wel gecontroleerd hebben en hun ratings brengen anders toch veel te weeg op de beurzen, iemand met voorkennis ....
Het is ongelofelijk hoeveel er eigenlijk nog wordt geluisterd naar die ratingburo's terwijl het al bewezen is dat ze incompetent en corrupt zijn.
Er is niks anders zeggen de verdedigers dan.
Amaai, amaai.
Er is niks anders zeggen de verdedigers dan.
Amaai, amaai.
Haha, helemaal akkoord!Nightwolf schreef:vooruitzichten op de rating? what the hell....
Zoals onze belgische politiek: onderhandelen over hoe de onderhandelingen gevoerd gaan worden