Stofzuiger - welke
Stofzuiger - welke
Onze huidige stofzuiger (Miele C2 - Parquet) is aan vervanging toe.
Iemand suggesties voor een degelijk prijs-kwaliteit toestel die als vervanger kan aantreden?
Iemand suggesties voor een degelijk prijs-kwaliteit toestel die als vervanger kan aantreden?
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Stofzuiger - welke
Terug Miele.
Wij hebben naast onze Miele al 2 toestellen aangeschaft: Electrolux en een Nilfisk.
Niet tevreden van...Volgende terug Miele!
Wij hebben naast onze Miele al 2 toestellen aangeschaft: Electrolux en een Nilfisk.
Niet tevreden van...Volgende terug Miele!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb zelf geen Miele maar ik heb er enkel nog maar goede dingen van gehoord.
Heb me ooit laten overtuigen om een Dyson te nemen maar zou ik niet aanraden: veel te duur voor te weinig zuigkracht.
Tip: Reddit-draadje met hele hoop info over stofzuigers van een stofzuigerreparateur: https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/ ... ve/cd1eial
Heb me ooit laten overtuigen om een Dyson te nemen maar zou ik niet aanraden: veel te duur voor te weinig zuigkracht.
Tip: Reddit-draadje met hele hoop info over stofzuigers van een stofzuigerreparateur: https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/ ... ve/cd1eial
Als het enkel maar stenen vloer of parket of andere harde vloeren zijn dat je moet stofzuigen kom je met 1200 watt meer dan toe.
Voor tapijten of kamerbreed vloertapijt ben je best met iets meer zuigkracht 1450 watt.
Voor tapijten of kamerbreed vloertapijt ben je best met iets meer zuigkracht 1450 watt.
Laatst gewijzigd door ludo op 16 juni 2016, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
vanaf volgend jaar is het maximum vermogen 900 watt en dan kan je dus volgens ludo geen goeie stofzuiger meer kopen 
Ik sluit mij aan: Miele - zeker geen Dyson.
-
Ranter the 2nd
- Full Member

- Contacteer:
Heb 2 miele's in huis.
Zeer tevreden van.
Nilfisk vind ik persoonlijk niet meer wat het geweest is (ervaring ouders)
Zeer tevreden van.
Nilfisk vind ik persoonlijk niet meer wat het geweest is (ervaring ouders)
Of een stofzuiger van minder dan 1200 of 1450 watt goed of slecht is , is niet aan mij om daarover te oordelen.Dit is wat fabrikanten aanbevelen voor harde vloeren of tapijten. Of een 900 watt stofzuiger voldoende het werk kan leveren,( opzuigen meer dan 90 % stof ) zal de toekomst en de gebruiker zelf moeten beoordelen.zeverare schreef:vanaf volgend jaar is het maximum vermogen 900 watt en dan kan je dus volgens ludo geen goeie stofzuiger meer kopen
De meeste stofzuigers zitten nu al onder de 1000w ook de duurdere van miele.
Ik heb onlangs een Nilfisk Power eindereeks gekocht, was toch wat verrast dat er "made in china" opstond maar ziet er wel degelijk uit en 5 jaar garantie.
Ik heb onlangs een Nilfisk Power eindereeks gekocht, was toch wat verrast dat er "made in china" opstond maar ziet er wel degelijk uit en 5 jaar garantie.
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Heb een Dyson voor beneden, best tevreden van hoor!
Het gekke, heb me een goedkopere aangeschaft van de Aldi voor boven en... Ik ben er ook tevreden van!
Vroeger een Elektrolux, uiteindelijk niet zo lang meegegaan.
Bovendien, duurder is duidelijk niet altijd beter. Als mijn Dyson het zou begeven, koop ik me er nog eentje in de Aldi
Het gekke, heb me een goedkopere aangeschaft van de Aldi voor boven en... Ik ben er ook tevreden van!
Vroeger een Elektrolux, uiteindelijk niet zo lang meegegaan.
Bovendien, duurder is duidelijk niet altijd beter. Als mijn Dyson het zou begeven, koop ik me er nog eentje in de Aldi
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
- PinkPanther1970
- Full Member

- Contacteer:
Lach maar... echter dat geleuter van Europa wordt belachelijk.zeverare schreef:vanaf volgend jaar is het maximum vermogen 900 watt en dan kan je dus volgens ludo geen goeie stofzuiger meer kopen
Dankzij hen bestaan er geen plasma-televisies meer (word je verplicht naar het inferieure beeld van een led te staren omwille van hun verbruik-obsessie) en in mijn familie klagen meerdere personen dat ook koffie niet meer zo warm is als vroeger door het steeds lagere vermogen van de toestellen.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
De wattage zegt niets over de stofzuiger hoor. De energie-efficiëntie is veel belangrijker. Dus zeggen dat de stofzuigers van 900W, slechter zijn dan die van 1400W is niet altijd correct. De toestellen verschillen onderling zeer sterk in kwaliteit en energie-efficiëntie.ludo schreef: Of een stofzuiger van minder dan 1200 of 1450 watt goed of slecht is , is niet aan mij om daarover te oordelen.Dit is wat fabrikanten aanbevelen voor harde vloeren of tapijten. Of een 900 watt stofzuiger voldoende het werk kan leveren,( opzuigen meer dan 90 % stof ) zal de toekomst en de gebruiker zelf moeten beoordelen.
Ik heb een Nilfisk en ben er zeer tevreden van.
Ik volg de meerderheid: Miele. Erg tevreden over. 
hier een Dyson in gebruik, met bijhorende borstel voor parket en vloer. De chef onderhoud hier in huis zegt dat dit de beste stofzuiger totnogtoe was. Mindere ervaring met Siemens, Domo en Philips.
Koop een Numatic, maar ik zou dat Britse merk wel nu nog kopen voor er eventueel binnenkort invoerrechten op worden geheven