Strategiewijziging bij DeltaLloyd
Strategiewijziging bij DeltaLloyd
Onlangs werd een strategiewijziging bij Deltalloyd aangekondigd. Betekent dit dat er een uitgebreider aanbod aan beleggingsfondsen komt? Komt een strategiewijziging de kostenstructuur ten goede? Destijds heb ik bij beleggingen bij Deltalloyd ondervonden dat het zeer moeilijk was om af te wijken van de bestaande kostenstructuur. Enkel door tegenbewijs dat ik bij een andere financiële instelling merkelijk minder kosten diende te betalen werd gevolg gegeven op mijn vraag.
In het huidige kantorennet zijn heel wat makelaars aanwezig. Wordt dit verder aangehouden wanneer Deltalloyd zich naar een niche markt zal richten?
In het huidige kantorennet zijn heel wat makelaars aanwezig. Wordt dit verder aangehouden wanneer Deltalloyd zich naar een niche markt zal richten?
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: Strategiewijziging bij DeltaLloyd
Beste CCHT,
Om te beginnen voor u en alle lezers van het forum, de allerbeste wensen voor 2011.
We hebben 3 weken geleden de grote lijnen van onze nieuwe strategie aangekondigd. Tegelijk hebben we gezegd dat we die in de loop van 2011 - stap voor stap - zouden implementeren. Op 1/1/2012 moeten we daarmee helemaal klaar zijn. Ik kan u dus nog niet antwoorden tot in de kleinste details.
Ik kan u wel bevestigen dat we ook in de nieuwe strategie - naast onze eigen kantoren - zullen blijven samenwerken met zelfstandige agenten die zich herkennen in die nieuwe strategie.
Het fondsengamma zal inderdaad worden uitgebreid en wat betreft de tarifering staat vast dat we 'marktconform' blijven.
Om te beginnen voor u en alle lezers van het forum, de allerbeste wensen voor 2011.
We hebben 3 weken geleden de grote lijnen van onze nieuwe strategie aangekondigd. Tegelijk hebben we gezegd dat we die in de loop van 2011 - stap voor stap - zouden implementeren. Op 1/1/2012 moeten we daarmee helemaal klaar zijn. Ik kan u dus nog niet antwoorden tot in de kleinste details.
Ik kan u wel bevestigen dat we ook in de nieuwe strategie - naast onze eigen kantoren - zullen blijven samenwerken met zelfstandige agenten die zich herkennen in die nieuwe strategie.
Het fondsengamma zal inderdaad worden uitgebreid en wat betreft de tarifering staat vast dat we 'marktconform' blijven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Strategiewijziging bij DeltaLloyd
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... nten.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;