Studio 100 geeft nieuwe obligaties uit voor bouw hotel
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Studio 100 geeft nieuwe obligaties uit voor bouw hotel
Studio 100 geeft nieuwe obligaties uit voor bouw hotel! Aan te raden of niet ?
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... otel.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... otel.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Studio 100 geeft nieuwe obligaties uit voor bouw hotel
2,25% op 7jaar, te vertrouwen? Veilig? Ik volg dit draadje ook.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
2,005 % was de rente voor Bedrijfsobligatie Vandemoortele NV (20-05-2015) (vervroegd afgesloten.)
Zou me niet verwonderen als er ook een overaanbod zou zijn. voor de nieuwe studio 100 obligatie.
Ik gok uitverkocht op 1 dag.
Zou me niet verwonderen als er ook een overaanbod zou zijn. voor de nieuwe studio 100 obligatie.
Ik las ergens dat de obligatie te koop zou zijn via kbc, rekenen zij hier kosten voor als ik die via hen zou kopen?
Zou ik die ook via rabobank kunnen kopen?
7 jaar is wel lang he... Wat gaan de rentes doen? Voort zelfde geld zijn er achter 2-3jaar terug rentes van 3-4 procent netto, waar o waar is die glazen bol
7 jaar is wel lang he... Wat gaan de rentes doen? Voort zelfde geld zijn er achter 2-3jaar terug rentes van 3-4 procent netto, waar o waar is die glazen bol
Natuurlijk zijn hier kosten aan verbonden want bruto 3,35% betekent normalerwijze 2,512% netto.
De pers spreekt van 2,25%netto. De kost is dus 0,26% per jaar. De obligatie zal ,vlug berekend uitgegeven worden aan 101,8%.
Ik laat het aan me voorbij gaan. 2,25% op zeven jaar is te weinig en dan heb ik het nog niet over het mogelijke risico.Geef mij dan maar een PSA of mone you spaarrekening.
Stel dat de intresten stijgen, dan daalt de koers en zit je al met verlies of je moet zeven jaar wachten.
De pers spreekt van 2,25%netto. De kost is dus 0,26% per jaar. De obligatie zal ,vlug berekend uitgegeven worden aan 101,8%.
Ik laat het aan me voorbij gaan. 2,25% op zeven jaar is te weinig en dan heb ik het nog niet over het mogelijke risico.Geef mij dan maar een PSA of mone you spaarrekening.
Stel dat de intresten stijgen, dan daalt de koers en zit je al met verlies of je moet zeven jaar wachten.
Bij een emissie rekenen alle banken dezelfde kost aan cfr prospectus dacht ik. Bij Vandemoortele NV was dit 1,875% dit zat mee in de uitgifte prijs van 101,875%.MeOnline schreef:Ik las ergens dat de obligatie te koop zou zijn via kbc, rekenen zij hier kosten voor als ik die via hen zou kopen?
Geen idee of Rabobank bij een van deze banken een pakketje kan bemachtigen en dit zelf verder verdelen aan zijn klanten.De Tijd schreef:De obligatie-uitgifte van Studio 100 wordt begeleid door BNP Paribas Fortis, ING, KBC en Bank Degroof.
hoe kan ik dat te weten komen, want dan moet ik nog geld overschrijven om deze obligatie te kunnen kopen...
Rekent KBC ook kosten aan zoals bewaarkosten en dergelijke? Daarmee dat ik hoop dat RABO ze ook verkoopt, daar zijn geen extra kosten? Of rekent KBC niks?
@MeOnline: Als Rabo de obligatie verdeelt, zal ze je dat per mail laten weten (tenminste als je in je instellingen aangevinkt hebt dat je deze informatie wil ontvangen).
Wat het geld betreft: inschrijven kan tot 17 juni, betalen zal pas nog enkele dagen later moeten (ik heb nog geen officiële prospectus gezien dus kan nog geen precieze betaaldatum vooropstellen) Je hebt nog alle tijd om je geld over te schrijven. Overigens zou ik hiermee wachten tot je weet hoeveel je toegewezen krijgt want het lijkt zeker dat er een over-inschrijving zal zijn.
Wat het geld betreft: inschrijven kan tot 17 juni, betalen zal pas nog enkele dagen later moeten (ik heb nog geen officiële prospectus gezien dus kan nog geen precieze betaaldatum vooropstellen) Je hebt nog alle tijd om je geld over te schrijven. Overigens zou ik hiermee wachten tot je weet hoeveel je toegewezen krijgt want het lijkt zeker dat er een over-inschrijving zal zijn.
Nakal schreef:2,005 % was de rente voor Bedrijfsobligatie Vandemoortele NV (20-05-2015) (vervroegd afgesloten.)
Deze emissie werd vervroegd afgesloten.
Als ik het niet gedacht had.