suggestie simulatie spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
suggestie simulatie spaarrekening
Ik merk op dat bij de simulatie v spaarrekeningen het maximum bedrag dat ingevuld kan worden 500 000 heeft dit een reden?
Terwijl het gemakelijk is het zelf te berekenen ondermijnt het toch het nut v het simulatie tool.Kunnen we het maximum bedrag optrekken tot 50m of in het gehele verwijderen?Zie niet wrm er zou moeten een limiet geplaats worden op de simulator

Terwijl het gemakelijk is het zelf te berekenen ondermijnt het toch het nut v het simulatie tool.Kunnen we het maximum bedrag optrekken tot 50m of in het gehele verwijderen?Zie niet wrm er zou moeten een limiet geplaats worden op de simulator

Re: suggestie simulatie spaarrekening
Ik zie twee redenen:
- Wie meer dan 500.000 op één spaarrekening heeft staan is goed zot.
- De bedoeling van de simulator is niet te berekenen hoever je geraakt met een startkapitaal van 50.000.000 maar aan te geven welke spaarrekening het hoogste rendement oplevert. Dat kan dus evengoed al met een startkapitaal van 5.000. Het gaat om een vergelijking van de spaarrekeningen van dit moment, niet om "Hoe rijk zal ik zijn binnen 12 maanden?" Een simulatie van dat laatste heeft trouwens geen zin omdat de rente altijd kan wijzigen, zoals we de laatste weken overvloedig hebben gezien.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
[*]Wie meer dan 500.000 op één spaarrekening heeft staan is goed zot.Yaris schreef: ↑24 december 2022, 21:30 Ik zie twee redenen:
- Wie meer dan 500.000 op één spaarrekening heeft staan is goed zot.
- De bedoeling van de simulator is niet te berekenen hoever je geraakt met een startkapitaal van 50.000.000 maar aan te geven welke spaarrekening het hoogste rendement oplevert. Dat kan dus evengoed al met een startkapitaal van 5.000. Het gaat om een vergelijking van de spaarrekeningen van dit moment, niet om "Hoe rijk zal ik zijn binnen 12 maanden?" Een simulatie van dat laatste heeft trouwens geen zin omdat de rente altijd kan wijzigen, zoals we de laatste weken overvloedig hebben gezien.
Wie het nu in aandelen steekt is goed zot poeder drooghouden de aandelen hebben nog een lange weg te gaan voor de bodem bereikt is(bearmarket en dat is voor de recessie toeslaat).
De bedoeling van de simulator is niet te berekenen hoever je geraakt met een startkapitaal van 50.000.000 maar aan te geven welke spaarrekening het hoogste rendement oplevert.
Dan kan je ook gewoon de lijst met % in rente geven zonder de optie bedrag in te vullen? Een functie aanbieden en die dan opzich beperken...wat is het punt?
Je kunt altijd verhoudingsgewijze kleinere bedragen invoeren. Ik denk dat het resultaat dan hetzelfde blijft, niet?
Dus: in plaats van startkapitaal 50.000.000 en maandelijkse storting 1.000 vul je in: startkapitaal 50.000 en maandelijkse storting 1.
Dus: in plaats van startkapitaal 50.000.000 en maandelijkse storting 1.000 vul je in: startkapitaal 50.000 en maandelijkse storting 1.
klopt je kan ook gewoon de rekenmachine er bijhalen....maar dat ondermijnt het doel v de simulator ?niet?
Zou toch een vrij simpele aanpassing moeten zijn .uitvogelen hoeveel 0len je kan bijschrijven zonder dat het de layout beinvloed.
Op school kregen we eens les over samengestelde interest met een oefening: "Stel, u hebt 10.000 frank die u gedurende 10 jaar op een spaarrekening zet aan 5%, hoeveel hebt u dan na die 10 jaar?" Maar de leraar zei erbij: "U mag aan het bedrag zoveel nullen toevoegen als u wil." 
jaja dan had die leeraar het toch beter bij kleine bedragen gehouden als die spaargids laad op zen multifunctioneel schoolbord....Opnieuw je bied de functie dan moet ze toch op zijn minst werken tot wat jan met de pet kan vergaren niet?Yaris schreef: ↑24 december 2022, 22:27 Op school kregen we eens les over samengestelde interest met een oefening: "Stel, u hebt 10.000 frank die u gedurende 10 jaar op een spaarrekening zet aan 5%, hoeveel hebt u dan na die 10 jaar?" Maar de leraar zei erbij: "U mag aan het bedrag zoveel nullen toevoegen als u wil."![]()
als ik er men rekenachiene moet bijhalen is er toch iets mis niet?....kan je beter de functie in het geheele weglaten....Zoals het is maak je spaargids belachlijk (mijn bescheiden mening)
Was willkeurig(2nullen)...mss geen 50m maar toch zeker 4 dubbele v wat het is(Met 8%+ inflatie per jaar zal je binnen een paar jaar nog geen besheiden woning hebben voor 500k)
Als de ouders elk een huis erven v hun ouders zit je er al boven.En dat is nog geen rekeninghouden met hun eigen woning en eventueele vakantie woning of pensioenspaar / levens verzekering.......