Swiss Life (nu Delta Lloyd) Swingmanager
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
Messerschmitt
- Jr. Member

- Contacteer:
Swiss Life (nu Delta Lloyd) Swingmanager
Hallo,
ik zoek mensen die vanaf 2000 een swingmanager contract hebben afgesloten bij Swiss-Life. Ik zou graag met hen de voorwaarden willen vergelijken en de winstdelingen die m'n over de jaren heeft gehad alsook gehanteerde rentevoeten (die zogezegd gegarandeerd is.)
Of zij ook gevraagd zijn over te stappen in hun nieuwe IPT product.
vast bedankt !
ik zoek mensen die vanaf 2000 een swingmanager contract hebben afgesloten bij Swiss-Life. Ik zou graag met hen de voorwaarden willen vergelijken en de winstdelingen die m'n over de jaren heeft gehad alsook gehanteerde rentevoeten (die zogezegd gegarandeerd is.)
Of zij ook gevraagd zijn over te stappen in hun nieuwe IPT product.
vast bedankt !
Laatst gewijzigd door Messerschmitt op 9 januari 2009, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Messerschmitt
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Swiss Life Swingmanager
Ondertussen ben ik in het gelijk gesteld door Delta Lloyd (vroeger Swiss Life) en heeft m'n mij jaren onterecht te weinig intrest betaald (2.80% ipv 3.75%). Bovendien heeft de tussenpersoon geprobeerd mij te overhalen in een polis te stappen waardoor mijn gegarandeerde rente nog veel lager zou geweest zijn. Eigenlijk was er geen enkele rente garantie in die nieuwe polis.
Ik vraag mij af bij hoeveel mensen het wel gelukt is...
Ik vraag mij af bij hoeveel mensen het wel gelukt is...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Messerschmitt
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Swiss Life (nu Delta Lloyd) Swingmanager
Bij veel blijkbaar en het zijn nu dus residivisten:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 1_01162876" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 1_01162876" onclick="window.open(this.href);return false;