switch gsm abo naar Youfone
switch gsm abo naar Youfone
Dag allen,
Een besparingstip: switch uw gsm abonnement naar provider Youfone (fysiek netwerk Proximus).
Zit er 3 maanden bij nu, net als mijn vrouw, en geen enkele klacht, alles vlot gegaan.
Via onderstaande link krijgt ge alvast 10€ krediet, die de eerste maanden gewoon van uw factuur wordt afgetrokken. De tarieven zijn goedkoop, zo is er een plan met 5GB en 200minuten voor 10€/maand (en het eerste half jaar zelfs maar 7.5€/maand).
Er zit ook wat voor mij bij, anders zou ik deze post misschien niet zetten, namelijk 10€.
Voila, hier is de link : --KNIP--
Je ziet maar.. maar de maandelijkse gsm facturen zijn sowieso een post waar je op kan besparen. Trouwens, als je dit doet samen met uw partner, kan je zelf ook een link maken voor uw partner en zo allebei ook 10€ opstrijken.
Een besparingstip: switch uw gsm abonnement naar provider Youfone (fysiek netwerk Proximus).
Zit er 3 maanden bij nu, net als mijn vrouw, en geen enkele klacht, alles vlot gegaan.
Via onderstaande link krijgt ge alvast 10€ krediet, die de eerste maanden gewoon van uw factuur wordt afgetrokken. De tarieven zijn goedkoop, zo is er een plan met 5GB en 200minuten voor 10€/maand (en het eerste half jaar zelfs maar 7.5€/maand).
Er zit ook wat voor mij bij, anders zou ik deze post misschien niet zetten, namelijk 10€.
Voila, hier is de link : --KNIP--
Je ziet maar.. maar de maandelijkse gsm facturen zijn sowieso een post waar je op kan besparen. Trouwens, als je dit doet samen met uw partner, kan je zelf ook een link maken voor uw partner en zo allebei ook 10€ opstrijken.
Re: switch gsm abo naar Youfone
Bij base, als er een promo is zoals nu, voor 11 euro onbeperkt bellen, 5gb data, onbeperkt sms en wat je aan data niet opkrijgt is overdraagbaar naar de volgende maand.
Bij hey telecom betaal je 15 euro voor onbeperkt bellen en sms'en, 10 GB data.
Ik zou youfone zelf niet overwegen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
die Base promo is slechts 6 maanden geldig, daarna terug 15€.haelewyn schreef: ↑29 september 2022, 10:23 Bij base, als er een promo is zoals nu, voor 11 euro onbeperkt bellen, 5gb data, onbeperkt sms en wat je aan data niet opkrijgt is overdraagbaar.
Dit is echt gewoon interessant voor mensen die max 10€ willen uitgeven
Ik vind bij Youfone hun abo met 10gb data en 200 min/sms voor €12 (tijdelijke promo's niet meegerekend) dan eigenlijk nog het meest interessant vergeleken met de concurrentie. Ik denk dat meer data voor velen belangrijker is dan onbeperkt bellen/sms'en.
Bij concurrentie zit bij abo's van 10gb data onbeperkt bellen/sms standaard inbegrepen voor meestal €15. Bij Youfone heb je hier wel de keuze voor onbeperkt bellen toe te voegen (+€3) of standaard 200min/sms wat ik wel positief vind.
Bij concurrentie zit bij abo's van 10gb data onbeperkt bellen/sms standaard inbegrepen voor meestal €15. Bij Youfone heb je hier wel de keuze voor onbeperkt bellen toe te voegen (+€3) of standaard 200min/sms wat ik wel positief vind.
Ja, klopt.
De promo bij base waar je 15 euro betaalt ipv 20 is daarentegen voor altijd.
Voor 10 euro per maand is er niet veel meer te rapen en dan is youfone geen slechte keuze.
Onbeperkt bellen en sms'en is voor mij trouwens belangrijker dan data. En zo zijn er niet zoveel meer. Alleen de oudere generate, zeker ?
Eventueel ook Hey! Telecom met €15 voor 20GB (na een jaar; je start met 10 GB en krijgt er de eerste vier kwartalen telkens 2,5GB bij). Men beweert soms dat telecomprijzen in België hoog zijn, maar ik denk dat een groter probleem is dat mensen geen prijzen durven vergelijken.
Ook voor doelgroep die wil bellen/sms'en en amper data nodig heeft, is aanbod Youfone van 250mb data en 200min/sms voor €4/maand of €7/maand voor onbeperkt bellen/sms best wel scherp.
Ik vind dat je bij Youfone meer kunt samenstellen wat voor jezelf belangrijk is terwijl bij andere abo's van concurrentie bij onbeperkt bellen steeds ook veel data is inbegrepen (of omgekeerd).
Ik vind dat je bij Youfone meer kunt samenstellen wat voor jezelf belangrijk is terwijl bij andere abo's van concurrentie bij onbeperkt bellen steeds ook veel data is inbegrepen (of omgekeerd).
Leuk van de extra concurrentie, voor ieder wat wils al merk je wel dat het bij die kleine spelers in de details zit waarop ze zich onderscheiden.
Vind het aanbod van Youfone wel goed en ik zou het persoonlijk overwegen, moest ik geen abonnement van het werk hebben. Ik bel / SMS amper maar zit aan 5 à 8GB per maand van data, maar krijg via het werk wel onbeperkt SMS, 250min bellen en 12GB.
Vind het aanbod van Youfone wel goed en ik zou het persoonlijk overwegen, moest ik geen abonnement van het werk hebben. Ik bel / SMS amper maar zit aan 5 à 8GB per maand van data, maar krijg via het werk wel onbeperkt SMS, 250min bellen en 12GB.
Bedankt voor je link, ik heb me ingeschreven op die van 5GB.
nu betaal ik 15€/maand bij Proximus voor 2GB
bij Youfone ga ik nu 7.5/maand betalen de eerste 6 maand, en erna 10€/maand
nu betaal ik 15€/maand bij Proximus voor 2GB
bij Youfone ga ik nu 7.5/maand betalen de eerste 6 maand, en erna 10€/maand
Neibo is ook goedkoop. Zie maar of je je voordeel er mee kan / wil doen.
24 maanden 10€ voor 10 GB (na 1 jaar 20 GB) unl. Bellen en sms.
Vowifi/Volte incl.
FULL Orange
Betere deal ken ik niet (andere verbleken erbij)
(Helpdesk enkel online, gn tel)
Vowifi/Volte incl.
FULL Orange
Betere deal ken ik niet (andere verbleken erbij)
(Helpdesk enkel online, gn tel)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Nieuwe promo (voor nieuwe klanten) bij Youfone tot 30/11/22 ivm black friday. Zolang uw contract loopt voor €10/maand keuze uit:
5gb en onbeperkt bellen/sms OF 10gb en 200 min/sms
5gb en onbeperkt bellen/sms OF 10gb en 200 min/sms
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nu twijfel ik wel hmm
Liever Hey! 20 GB (na 1 jaar), unl. Bellen en SMS voor 10€ (24 maand). Geen keuze maken data of bellen. (Oei, nu ben ik ronselaar voor Hey! zeker @Platin)
Tja, wat beste aanbod is, da's voor ieder persoonlijk. Ook voorkeur van netwerk zal meespelen in de keuze. Als je voldoende hebt met aanbod Youfone, waarom dan meer betalen bij Hey (na 2 jaar)? Al kan je dan natuurlijk ook weer switchen naar ander aanbod.
PS: Neibo en Edpnet hebben ook goed aanbod (zonder tijdelijke promo) voor wie binnen het profiel past. En voor wie liever Base-netwerk heeft, is er nu Fastfiber (met zelfde tarieven als Edpnet).
PS: Neibo en Edpnet hebben ook goed aanbod (zonder tijdelijke promo) voor wie binnen het profiel past. En voor wie liever Base-netwerk heeft, is er nu Fastfiber (met zelfde tarieven als Edpnet).
Laatst gewijzigd door Yvekes op 21 november 2022, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.