Tadaam, spin-off van Telenet
Tadaam, spin-off van Telenet
https://tadaam.be
Nieuw aanbod van een spin-off van Telenet. Het bevat een plug & play vast internet & tv oplossing via het mobiele netwerk. Internet is, volgens de website, volledig onbeperkt.
Voor TV zijn er "meer dan 30 HD zenders inbegrepen", echter op de website staan er maar 16 vermeld. Vermoedelijk komen er daar later nog bij.
2 formules mogelijk:
1. standaard (40€/maand): 30/30 internet en 1 tv stream inbegrepen
2. premium (50€/maand): 50/50 internet en 3 tv streams inbegrepen
Nog een leuke: TV is via apps voor alle mogelijke platformen: Android, iOS, Android TV, Apple TV, smart tv's, ...
Je kan ook de box meenemen naar je 2e verblijf bv. Dus mensen met 2 verblijven hebben maar 1 abonnement nodig.
Nieuw aanbod van een spin-off van Telenet. Het bevat een plug & play vast internet & tv oplossing via het mobiele netwerk. Internet is, volgens de website, volledig onbeperkt.
Voor TV zijn er "meer dan 30 HD zenders inbegrepen", echter op de website staan er maar 16 vermeld. Vermoedelijk komen er daar later nog bij.
2 formules mogelijk:
1. standaard (40€/maand): 30/30 internet en 1 tv stream inbegrepen
2. premium (50€/maand): 50/50 internet en 3 tv streams inbegrepen
Nog een leuke: TV is via apps voor alle mogelijke platformen: Android, iOS, Android TV, Apple TV, smart tv's, ...
Je kan ook de box meenemen naar je 2e verblijf bv. Dus mensen met 2 verblijven hebben maar 1 abonnement nodig.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Tadaam, spin-off van Telenet
Waarschijnlijk kan je met deze formule geen TV kijken op een standaard TV.
Mijn 2 bakken van 10 jaar oud zijn waarschijnlijk geen smart-TV's maar werken nog perfect...
Hoe kan je trouwens weten dat je een smart-TV hebt?
Mijn 2 bakken van 10 jaar oud zijn waarschijnlijk geen smart-TV's maar werken nog perfect...
Hoe kan je trouwens weten dat je een smart-TV hebt?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anonymous
@BC547 koop een set op box zoals een nvdia shield en daar moet je normaal de app kunnen installeren alleszinds op een apple tv lukt dat.
Er komt in de toekomst een tv setup box maar die is momenteel vermoedelijk nog in ontwikkeling.
Ik heb dit gisteren besteld en zal eens maandje uittesten zien of het iets voor mij is.
Er komt in de toekomst een tv setup box maar die is momenteel vermoedelijk nog in ontwikkeling.
Ik heb dit gisteren besteld en zal eens maandje uittesten zien of het iets voor mij is.
Over wat een Smart tv precies is hebben we al eens uitgebreid geschreven, maar simpel gezegd is een Smart tv eigenlijk gewoon een tv die je kunt verbinden met het internet en die je hierdoor toegang geeft tot interactie met de tv en online content. Zo beschikt een Smart tv over een ‘Smart portal’ die je toegang geeft tot applicaties als YouTube Facebook en Netflix. Ook kun je een Smart tv vaak bedienen middels een applicatie op je smartphone, kun je datgene dat op tv verschijnt streamen naar een mobiel apparaat, kun je muziek en video vanaf je mobiele apparaat op tv weergeven en kun je de tv soms bedienen middels gebaren of spraak. De definitie van een Smart tv is dus heel breed en niet elke Smart tv biedt hetzelfde
Ben benieuwd naar je ervaringen! Normaal moet dat pakket vandaag aangekomen zijn
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Is de 4G infrastructuur van TN voldoende dekkend en kan het die capaciteit aan ?
Zou me sterk verbazen als dat niet links en rechts voor problemen gaat zorgen.
Of zoals we bij 's lands grootste operator wel eens achter de schermen zegden : Al die troela over 4G als de 2G nog niet eens 100 procent dekkend is... Pfffffffff..
Ik heb het gevoel dat er te vaak producten op de markt gesmeten worden die enkel vanuit commercieel oogpunt 'af' zijn (of bijna).
Zou me sterk verbazen als dat niet links en rechts voor problemen gaat zorgen.
Of zoals we bij 's lands grootste operator wel eens achter de schermen zegden : Al die troela over 4G als de 2G nog niet eens 100 procent dekkend is... Pfffffffff..
Ik heb het gevoel dat er te vaak producten op de markt gesmeten worden die enkel vanuit commercieel oogpunt 'af' zijn (of bijna).
-
anonymous
Het was aangekomen Vaganzza
aha bekend gezicht btw
Maar na het lezen van dit heb ik direct een mailtje teruggestuurd
5.4 Fair Use Policy
TADAAM gaat uit van een ongelimiteerd volume. Bij een mobiel netwerk is het hebben van een goede internetervaring niet alleen afhankelijk van een goede mobiele dekking, maar ook de bezetting van dat netwerk speelt een belangrijke rol. Om alle TADAAM klanten een zo optimaal mogelijke internetervaring te geven zonder onnodig te moeten ingrijpen met volumebeperkingen, opteren we voor een “Fair use policy” die enkel en alleen zal worden toegepast van zodra we merken dat de ervaring van bepaalde TADAAM klanten negatief wordt beïnvloed door het surfgebruik van andere TADAAMers. Concreet betekent dit dat van zodra je internetverbruik meer dan 300GB bedraagt in de lopende periode dan kan het zijn dat we je snelheid terugbrengen naar 5Mbps, hetgeen nog ruimschoots voldoende is om op een kwalitatieve wijze TV te kijken met TADAAM. Desalniettemin zullen we dus enkel ingrijpen indien we merken dat andere TADAAM-klanten hinder ondervinden bij het gebruiken van hun dienst. Je volume blijft onbeperkt
aha bekend gezicht btw
Maar na het lezen van dit heb ik direct een mailtje teruggestuurd
5.4 Fair Use Policy
TADAAM gaat uit van een ongelimiteerd volume. Bij een mobiel netwerk is het hebben van een goede internetervaring niet alleen afhankelijk van een goede mobiele dekking, maar ook de bezetting van dat netwerk speelt een belangrijke rol. Om alle TADAAM klanten een zo optimaal mogelijke internetervaring te geven zonder onnodig te moeten ingrijpen met volumebeperkingen, opteren we voor een “Fair use policy” die enkel en alleen zal worden toegepast van zodra we merken dat de ervaring van bepaalde TADAAM klanten negatief wordt beïnvloed door het surfgebruik van andere TADAAMers. Concreet betekent dit dat van zodra je internetverbruik meer dan 300GB bedraagt in de lopende periode dan kan het zijn dat we je snelheid terugbrengen naar 5Mbps, hetgeen nog ruimschoots voldoende is om op een kwalitatieve wijze TV te kijken met TADAAM. Desalniettemin zullen we dus enkel ingrijpen indien we merken dat andere TADAAM-klanten hinder ondervinden bij het gebruiken van hun dienst. Je volume blijft onbeperkt
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
@boon er is geen enkel unlimited abbo zonder "fair use" in de fijne letters 
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
-
anonymous
Lees bovenstaande fup en dan dezeHenkie1984 schreef: ↑4 september 2019, 13:49 @boon er is geen enkel unlimited abbo zonder "fair use" in de fijne letters![]()
Alle ongelimiteerde aanbiedingen zijn onderhevig aan een Fair Use Policy. Dit houdt in dat alle verbruik “fair” is zolang geen enkele andere klant problemen ondervindt die te wijten zijn aan het zware verbruik van een enkele klant. Edpnet behoudt zich het recht voor de klant/abonnee te informeren van wie het verbruik regelmatig en aanzienlijk het gemiddelde verbruik van klanten/abonnees met hetzelfde internetabonnement overschrijdt. De klant/abonnee zal door edpnet schriftelijk en op naspeurbare wijze worden verzocht zijn verbruik te verminderen. Indien na drie (3) opeenvolgende schriftelijke verzoeken de klant/abonnee hieraan geen of onvoldoende gevolg blijkt te geven, behoudt edpnet zich het recht voor – om de stabiliteit van het netwerk en de kwaliteit van de dienstverleningen aan andere klanten/abonnees niet in het gedrang te brengen – om het profiel van de klant/abonnee neerwaarts aan te passen.
Als je bovenstaansde fup vergelijkt met deze valt als eerste op dat dit niet maandelijks is maar na 3 keer er schriftelijk op toe te wijzen. Dat ten 2de de snelheid naartoe het neerwaarts wordt aangepast niet meegedeeld word in deze fup en ten 3rde het aantal GB's dat je maximaal mag verbruiken staat hier ook niet in.
dus nee jou stelling klopt niet. Dit is precies een manier om te omzeilen van we ehbben een fup van een limiet.
Ze lopen Proximus achterna, als ik me niet vergis >>>> Epic.
Geen idee of dat product veel gevoelens van tevredenheid of ontevredenheid opwekt bij zijn gebruikers.
Eerlijk gezegd : voor mij moesten ze het niet doen.
Als het bekabeld telefoneren / internetten / tv kijken er ooit goedkoper door worden is het voor mij prima.
Geen idee of dat product veel gevoelens van tevredenheid of ontevredenheid opwekt bij zijn gebruikers.
Eerlijk gezegd : voor mij moesten ze het niet doen.
Als het bekabeld telefoneren / internetten / tv kijken er ooit goedkoper door worden is het voor mij prima.
-
anonymous38760
Nog een voordeel: eindelijk kan de gevelvervuiling van oude gebouwen in stad stoppen.
-
anonymous38760
Als je oude tv reeds een hdmi aansluiting heeft, dan kan je Chromecast gebruiken om van smartphne naar tv te casten. Kost 40 euro
Je zou eens op reis moeten gaan naar Azie. Daar hangen ze nog alles in de lucht. Hier zit het grootste deel van de kabels (gelukkig) in de grond.
https://www.instantstreetview.com/@13.7 ... .55p,0.07z
<< Een 100 procent willekeurig gekozen steeg in het midden van BKK. En daar ligt het nog 'erg netjes'. Ik heb al vaak slechter gezien.
-
vliejsklak
- Jr. Member

- Contacteer:
Het verbaast me dat er tegenwoordig nog veel mensen waarde hechten aan TV zenders. Helaas moet ik later ook voor die rotdingen gaan betalen zodat de vriendin haar af en toe in de zetel kan neerploffen en naar die brainless programma's/reclame kan kijken.
Dus dit lijkt me wel interessant.
Dus dit lijkt me wel interessant.