Tak 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Tak 21
In het overzicht tak21 is Apra niet opgenomen. Die bieden nochtans een technische rentevoet aan van 3,75%. Waarom is de maatschappij niet opgenomen en wat denken jullie van die rente?
Re: Tak 21
Goeie tip!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
volgens mij biedt APRA geen tak 21 spaarverzekering (belegging) aan, wel pensioensparen onder de vorm van tak 21
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Daarnet even gekeken.
Het gaat inderdaad om pensioensparen, en de gewaarborgde minimumrente bedraag 2,5%, vermeerderd met een bonus van 1,25% gedurende de eerste 10 jaar. Ik veronderstel dan ook dat er van een andere bonus (bijna?) nooit sprake is en het rendement max 3,75% is.
Het gaat inderdaad om pensioensparen, en de gewaarborgde minimumrente bedraag 2,5%, vermeerderd met een bonus van 1,25% gedurende de eerste 10 jaar. Ik veronderstel dan ook dat er van een andere bonus (bijna?) nooit sprake is en het rendement max 3,75% is.
Nee hoor. Ze bieden dat wel degelijk aan onder een andere naam 'evest Topfix' Technische rente 3,75 over 8 jaar gewaarborgd!
Evest Topfix heeft niets te maken met Apra, maar wordt uitgegeven door Evest Group uit Luxemburg. Het nettorendement in 2009 bedroeg 3,75 %, dus er zijn wel betere (en Belgische) tak 21 produkten op de markt te vinden.
Integrale 786 geeft 3,25% gegarandeerd met een eventuele jaarlijkse bonus.Instapkosten bedraagt max 1%.Heb je deze 8 jaar in bezit betaal je geen RV.Dit is een echte tak 21.