Takelen van een wagen
Takelen van een wagen
Dit weekend weer de slimmen uitgehangen. Super95 getankt in ons dieselvoertuig. (nadeel van twee wagens te hebben zeker).
En dat op weg naar Plopsaland
Nu staat ons voertuig daar, 15km van de garage waar hij zou moeten raken.
Eerst gebeld naar Touring waar ik geen lid ben. Als je geen lid bent -> 270 euro
Dan naar 'een vriend' met zo'n aanhangwagen waarop ge ne auto kunt zetten -> 150 euro
Uit ervaring op mijn werk zou een professioneel takelbedrijf zeker +300 euro vragen.
Mijne garagist vraagt 30 euro per uur. Het zal geen uur duren volgens hem. Zoals ge ziet, serieuze verschillen hierin.
En dat op weg naar Plopsaland

Eerst gebeld naar Touring waar ik geen lid ben. Als je geen lid bent -> 270 euro
Dan naar 'een vriend' met zo'n aanhangwagen waarop ge ne auto kunt zetten -> 150 euro
Uit ervaring op mijn werk zou een professioneel takelbedrijf zeker +300 euro vragen.
Mijne garagist vraagt 30 euro per uur. Het zal geen uur duren volgens hem. Zoals ge ziet, serieuze verschillen hierin.
Re: Takelen van een wagen
Reis bijstand bij mijne ba 50€ nog een verschil he.nuyttie schreef:Dit weekend weer de slimmen uitgehangen. Super95 getankt in ons dieselvoertuig. (nadeel van twee wagens te hebben zeker).
En dat op weg naar Plopsaland![]()
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik rijd al 8 jaar met een eigen wagen, eerste keer dat hij moet getakeld worden : 50 euro x 8 = 400 euro. You lose 
Dat is natuurlijk een gans ander 'product'. U zou waarschijnlijk de zondag zelf al gebeld hebben, misschien een vervangauto gekregen hebben, alleszins meer op uw gemak geweest zijn ...
Trouwens 50 euro is niet veel. Normaal kost dat rond de 80 euro. Bij welke maatschappij is dit ?

Dat is natuurlijk een gans ander 'product'. U zou waarschijnlijk de zondag zelf al gebeld hebben, misschien een vervangauto gekregen hebben, alleszins meer op uw gemak geweest zijn ...
Trouwens 50 euro is niet veel. Normaal kost dat rond de 80 euro. Bij welke maatschappij is dit ?
Ik betaal ook ongeveer een 75euro via mijn BA met Baloise ( vroeger Nateus). Als je minimum om de 3weken tankt bij Total en deze tankbeurt laat registreren op je total kaart, ben je automatisch gratis verzekerd bij Touring. Heb daaraan al aan gedacht maar er is niet direct een total station in mijn buurt. Total is natuurlijk ook niet de goedkoopste,...
Ik tank niet om de drie weken
Mijn fiets doet elk jaar meer km's als mijn auto

Mijn fiets doet elk jaar meer km's als mijn auto